Hallo, Ik ben op zoek naar voorbeelden voor een Lief! babykamer. Wij hadden het vogeltjes behang op het het oog, maar hebben nog geen idee hoe we het leuk aan kunnen pakken. Zouden jullie je Lief! kamertje willen showen zodat wij leuke ideetjes op kunnen doen? Alvast bedankt, liefs Puck.
Hier een lief! kamer, maar geen vogeltjesbehang. Ik zal toch een foto plaatsen, misschien heb je er wat aan!
@Marylous, dit vind ik ook heel mooi behang, maar ben bang dat mijn man dat TE vind Mooi een echt meiden kamertje.
Wij hebben wel het Lief! vogeltjes behang: Bekijk bijlage 163149 Hier nog wat foto's van de baby kamer. Hier was het nog niet helemaal af Nu is het wel af, maar staan er geslachtsgerichte dingetjes in! hihi!
Kan ik me iets bij voorstellen. Vond mijn man in eerste instantie ook, maar ik heb hem toch zo ver gekregen. En de rest van de muren zijn gewoon wit en dan valt het echt mee! Succes, dat vogeltjes behang is ook super!
Wij hebben dan niet het vogeltjes behang, maar een andere print van LIEF! maarja je kan dit natuurlijk ook met een vogeltjesprint doen. Ik vond het lief behang in het geheel ook te druk dus we hebben het zo opgelost. Helaas komen de kleuren en het kamertje niet mooi over op de foto, maar aan de bovenzijde lief behang en onderzijde roze/wit geblokt behang en ertussen een sierrand. (vind ik normaal errug tuttig maar dit is echt zoooo LIEF)
@mamma2be: Wauw, wat mooi zeg, nu zie ik het eens op een hele wand. Mooie meubeltjes hebben jullie trouwens ook! @Marylous: Ik denk niet dat ik dat voor mekaar ga krijgen. Ik kan heel veel voor mekaar krijgen, maar bij sommige dingen houdt meneer echt zijn poot stijf
@ Loesjuh en jongmama, klopt het dat jullie het hebben gecombineerd met zacht roze? Wij wouden het waarschijnlijk een beetje neutraal houden en twijfel dus welke kleur het best bij de vogeltjes past. Aan de andere kant, als we het het geslacht weten dan kunnen we het natuurlijk een beetje aanpassen.
Ik vond de vogeltjes erg leuk, maar vond het behang te druk voor een hele wand (te kleine vogeltjes, te dicht op elkaar, zeg maar). Om die reden heb ik voor de behangrand en de rolgordijnen gekozen. Heb er zelf bijpassende accesoires bij gemaakt.
Hier komt ook het vogeltjes behang op 2 muren, vind het zelf niet zo druk, we hebben juist iets tussen rustig en druk in gekozen vonden we zelf (had iets drukkers van pip gezien) Maar we hebben wel witte meubels gekozen, om het wat rustiger te maken, want op de andere 2 muren zit wel een felle kleur. Kan geen foto laten zien want het is nog niet behangen en de meubels zijn er nog niet.
@Niekekris, mooi hoor, heel subtiel. Die rolgordijnen vind ik ook super en heb die dus ook al aangeschaft. @Gizje, ben benieuwd hoe het er dan bij jullie uit gaat zien. Wij denken ook aan twee wanden vogeltjes en een effen kleur erbij. Pip is idd ook heel mooi, maar nog veel drukker.
wij hebben niet haar slaapkamertje met lief behang maar wel haar speel/ verschoonkamer. zal ff foto van maken! wij hebben het vogeltjes behang met rood behang gecombineerd heel leuk al zeg ik het zelf...
Je kunt op Marktplaats de vogeltjes ook los kopen. Als je een rolgordijn van Ikea neemt (= verduisterend) dan kun je het onderste randje met vogeltjes beplakken (behanglijm voldoet). Het voordeel is dat het goedkoop is en als je het zat bent kun je een randje van het rolgordijn afhalen en opnieuw omzomen. Ik gebruik de vogeltjes vooral los. Op een schilderijtje, behangboom enzovoort. Veel plezier met het inrichten!
In het topic show je babykamer staat echt een heel leuk kamertje met het vogeltjesbehang, hebben ze met een hekje eronder gedaan enzo.. vond het zelf erg leuk, misschien dat je daar nog ff kan spieken Succes! Kheb ff voor je gekeken of ik hem kon vinden anders zoek je je rot http://www.zwangerschapspagina.nl/de-babyuitzet/35778-show-babykamer-307.html
Die kun je ook gewoon in de bouwmarkt halen, bij de proefstukjes, als iemand je nog niet voor is geweest tenminste.
Hai dames, wat weer een voorbeelden! Te gek dank jullie wel. Ik zag op een voorbeeld bij iemand een houten boom aan de muur, dat lijkt me ook geweldig, wie weet waar je die kan halen. Zo'n losstaande boom kan ik niet kwijt namelijk. Wat betreft de kleur voor bij de vogeltjes twijfelen we nog steeds, je hebt ook zoveel mogelijkheden.