Zijn er hier ook dames die van thee houden??? Hier wel...heerlijke smaakjes thee vooral. En bij Pickwick kun je nu een 2e kaartje gratis krijgen voor een cupcake-workshop. Je dient 4 actieverpakkingen te kopen en dan op een kaart plakken.. Dan kijk je op deze site (Pickwick - Delicious Tasting) wie er in de buurt dit aanbied en reserveer je 2 plekjes,.. Je betaalt er vervolgens één en hebt met z'n 2en een leuke (mid)dag... Hier nog meer theedrinkende dames die gaan meedoen?
Wij drinken graag thee dus dat is zo gespaard. Workshop hoeft voor mij niet want maak al jaren cupcakes mar de proeverij lijkt me wel leuk.Heb er best zin in
ik wil wél mee gaan doen aan de high tea is ook maar 2 zegels. Wat vinden jullie trouwens van de thee? Ik heb zelf de chocolade-mint + de gecarameliseerde peer gekocht. De chocolade vond ik wel te drinken, maar niet geweldig ofzo. De peer was érg lekker
Is die peer echt lekker?! Ik had hem bijna gekocht! Ik vindt Turkisch appel zooooo lekker! Ik drink bijna alleen maar thee. Nu zeker omdat het zo koud is. Heerlijk. Alleen spaar niks. Als iemand punten wilt hebben dan hoor ik het wel Heb niet zoveel pickwick maar net toevallig 2 doosjes gehaald.!
ik vind de chocolade mint wel lekker maar vind hem niet heel speciaal, mis vooral de chocolade smaak. caramalized pear is lekker, @ sanjor, als je die turkish apple lekker vind, vind je deze ook lekker ! proeverij lijkt me wel leuk, workshop hoeft voor mij ook niet, ik maak al jaren taarten & cupcakes in opdracht dus dat zit wel goed
@Zaterdag; Ik haal hem zo snel mogelijk dan hahaha. Ik heb nu smooth chai gekocht.. Ben wel benieuwd ernaar! Ga hem straks drinken