Iemand ervaring met de voedingsbh van Kruidvat?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door dolfijn1982, 21 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    goeie morgen meiden,

ik moet vandaag toch echt voedings bh's gaan kopen :) maar ik weet niet welke..
    heb wel hele leuke gezien maar die zijn momenteel financieel niet aanschafbaar ;) dus zodoende kom ik op mijn kortingsbonnen van het kruidvat uit.. Anni rolfi Voedings BH
    maar is dat ook wat? of is het helemaal niets en kan ik beter toch iets meer uitgeven? en welke en waar dan?

alle tips zijn welkom!

oh ja, welke maat moet ik nemen? gewoon wat ik nu ook heb? of nog een maatje groter ivm stuwing etc?
    Mijn omvang is erg toegenomen door zwangerschap en vocht vasthouden dus vind het lastig nu dit soort te moeten halen, maar tja.. zal toch moeten :)

2. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

ik heb die ook gehaald, had er twee meegenomen 1 in de maat die ik toen had en 1 groter was wel nodig ook toen de melk eenmaal op gang kwam zeg maar...

ik vond ze helemaal het einde, schappelijke prijs en ze zaten heerlijk maar dat is persoonlijk natuurlijk..ik heb er wel degelijk van genoten tijdens de zwangerschap en daarna helemaal!!

succes met je keuze!!! en alvast veel plezier als de kleine er is!!

3. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Bedankt Nonnie!
    ik denk dat ik het gewoon maar ga proberen.. dat is de enige manier om er achter te komen ben ik bang ;) en voor de prijs hoef ik het niet te laten..
    Dus straks naar de KV :)

4. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Ik heb ze ook met veel plezier gedragen.

5. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    voedingsbeha's pas kopen als je bevallen bent!

6. Happymam

Happymam Fanatiek lid

7 feb 2009
    1.251
    306
    83
    Dat lijkt me niet slim, je hebt ze de 1e dagen al nodig!

Ik heb m'n 1e aangedaan, nadat ik gedoucht had na de bevalling.
    En in de kraamweek elke dag een schone :)
    Ik had ze van de Hema, zijn ook niet zo duur en ik vond ze voor de 1e weken wel fijn.

7. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Ik heb ook die van de kruidvat. Bevallen echt PERFECT!! Heb eerst 2 gekocht en later nog 2 erbij (je draagt ze toch dag en nacht) en en er echt heel erg tevreden over! En dat voor die prijs...had ik ook nooit gedacht.

8. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Ik heb er twee gehaald.. en ze zitten inderdaad geweldig! Wou dat ik het eerder had gedaan :p
    Nu maar hopen dat ik de functie voor het voeden snel mag gaan gebruiken :p

Bedankt voor alle reacties! xx

9. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Even de ervaringen meegelezen en ik ga ze ook maar aanschaffen. twijfel alleen nog over de maat.
    geen idee wat mijn maat precies is nu....

heb trouwens ook 2 voedingstops gekocht bij h&m (afgeprijsd voor 10 euro) die ben ik van plan snachts te gaan dragen.....

10. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273
    2.975
    113
    Op verzoek gesloten.

Deel Deze Pagina