kind altijd ziek.

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door chipje, 8 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chipje

chipje Bekend lid

11 mrt 2013
    655
    10
    18
    Mijn zoontje van bijna 5 is echt altijd ziek of onderweg.
    Heel de herfstvakantie thuis ziek op bed gelegen keelontsteking.
    Nu weer koorts en keelpijn!
    Pfff wat is dat nou joh? Zijn keel en neus amandelen zijn er al uit gehaald maar niks helpt.
    De dokter zegt dat astma patiënten erg gevoelig zijn voor luchtweg infecties klopt dat wel?
    En bestaat er geen middeltje om de weerstand omhoog te krikken?
    Vind het zo zielig maar word er nu wel echt moedeloos van.

2. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
  3. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
  4. Miracle79

Miracle79 Bekend lid

11 jul 2012
    781
    251
    63
    Ik zou eens kijken naar probiotica. Wetenschappelijk bewijs is er niet maar sinds wij dit 7 maanden geleden zijn gaan gebruiken is onze dochter van bijna 3 niet meer ziek geweest. Orthica heeft poeder wat je 2 keer per dag door de melk oid kan doen. Het is zeker het proberen waard. Onze MDL-arts is er zeer enthousiast over.

5. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Echinaforce heeft hier ook geholpen. Geef het nu standaard van september tot april.

6. Averlhach

Averlhach VIP lid

26 mrt 2011
    8.809
    1.014
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Ik zou ook eens probiotica gaan proberen.

Ik had zelf altijd een beetje gevoel bij als "als je gelooft dat het werkt zal het wel wat doen, niet omdat het echt wat doet".
    Nu heeft de jongste geruime tijd kea en soja allergie gehad en na een paar maanden weer normaal te eten kreeg hij ineens eczeem en vreemde bultjes. Dit bleek niet voedsel gerelateerd te zijn.
    Toch maar probiotica geprobeerd, na veel lezen en zeker te weten 'baat het niet, dan schaad het niet'. 1 kuur van 30 dagen gaf na zeg 2,5 week al verschil; eczeem volledig weg en er kwamen geen extra bultjes. Na 30 dagen gestopt, potje was op en tja misschien toeval? Nee dus. Na 2 weken weer eczeem en meer bultjes.

Nu geven we het al weer even en ik wil het nu een aantal maanden blijven geven. Dit jaar hoest hij ook minder heftig dan voorgaande jaren...(toeval?)

7. humptydumpty

humptydumpty Fanatiek lid

9 apr 2014
    3.637
    1.193
    113
    Ik neem aan dat hij genoeg slaapt, goed eet en warm genoeg gekleed is. Geef je al een multivitamine? Anders zou ik dit sowieso overwegen. Er is geen solide bewijs voor, maar kwaad kan het ook niet.

Pfff, lastig! Sterkte!

Deel Deze Pagina