Ladies, Eind oktober loopt mijn Hi-contract af. Ik ben nog erg oldskool en heb geen abonnement met internet enzo. Nu wil ik toch maar eens hip gaan doen , zodat ik in ieder geval kan whatsappen. Maak ik vriendinnetjes ook weer blij mee . Nu had ik eens wat rondgekeken en kwam ik op de site van gsmtopdeal.nl terecht. De abonnementen zien er prijstechnisch wel gunstig uit. Ik ben namelijk niet bereid tientallen euri's voor een abonnement neer te tellen. Wie heeft er ervaring met deze site? Ik hoor het graag. Oh en als iemand nog een aanrader qua telefoon heeft (makkelijk in gebruik is een must) c.q. mij kan vertellen waar ik op moet letten bij het uitkiezen van een telefoon, dan hoor ik het graag. Ik ben niet zo technisch . Dank!
Ik heb afgelopen januari via deze site mijn abbo afgesloten. Ik ben er erg tevreden over. Je kiest zelf een dag dat ze je telefoon komen afleveren en dan gaat ook pas je bedenktijd van het abbo in. Ik heb zelf de samsung sIII mini gekozen. Dat vind ik een erg fijn toestel. Er is trouwens ook al eerder een topic over deze site geweest misschien kun je daar ook nog even kijken?
http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/443737-wantrouwen-gsmtopdeals-bestelling.html Dit topic dus.
Wij verlengen ons abbonement via Gratis Mobiel, GSM Abonnement, SimOnly en Verlengen! Belsimpel.nl en ben erg tevreden, en is ook nog eens de goedkoopste
Ha, jouw OP was mijn verhaal in april dit jaar. Ook nog old skool en toch iets 'hippers' willen, maar zeker niet bereid om daar tientallen euro's aan uit te geven. Ben ook bij gsmtopdeals terecht gekomen, alles ie goed bevallen (aanvraag, op de hoogte houden van, nummer overzetten, levering etc.). Ik vind het een aanrader (zeker gezien de prijzen). Heb zelf de Sony Xperia T, bevalt tot nu erg goed.
Hier een iPhone, mijn ouders hadden ook totaal geen idee hoe al die hippe telefoons werken, ze toch een iPhone aangesmeerd (haha) en nu willen ze niet anders meer. Het voordeel is dat het echt simpel is in gebruik, kwestie van dingetjes aanklikken dus geen moeilijke installaties.
Mijn man heeft hier zijn abbo en telefoon weg en is zeker tevreden. Ik ga er ook kijken. Mijn abonnement is einde van het jaar afgelopen ergens.