Kledingadvies...wie helpt me?

Discussie in 'De lounge' gestart door wanna be a mama, 12 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wanna be a mama

wanna be a mama Bekend lid

16 mei 2011
    728
    1
    16
    Zaterdagavond heb ik een soort van date.. ik wik er dan ook graag een beetje leuk uitzien. Ik heb een buike overgehouden van de zwangerschappen en deze moet natuurlijk niet opvallen.
    Ik wilde of mijn zwarte broek of een zwarte nepleer legging aantrekken. Ik heb pumps..zwart, blauw, rood, of lichtbruine lage laarsjes of zwarte en bruine hoge laarzen. Wie kan mij helpen er een beetje leuk uit te zien.. iets wat dus leuk staat op een zwarte broek of de legging. Welke kleur, blouse, top, tuniek.. ? Ik ben een ramp met dit soort dingen.

2. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Dat hangt af van wat je gaat doen, je figuur en type man.
    Ik zelf vind hakken eigenlijk altijd goed. Verder aandoen wat het mooist staat en voelt. Beetje make up, lekker luchtje op en gaan met die banaan! Veel plezier alvast!

3. wanna be a mama

16 mei 2011
    728
    1
    16
    "
    Ehm heb op zich een redelijk normaal figuur op buikje na.. maat 40/L. we gaan gewoon wat drinken in eerste instantie. Hij is vrij groot, dus hakken sowieso haha.
    Maar wat boven de broek of legging?

4. wanna be a mama

16 mei 2011
    728
    1
    16
  5. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Zoiets? (zonder hoed haha)

Beetje neutraal, maar toch leuk voor een avondje uit :D

Bijgevoegde bestanden:

6. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

28 nov 2011
    2.591
    655
    113
    Groningen
    Een wikkeltruitje? Of een leuke gekleurde blouse?

7. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.016
    547
    113
  8. Denise001

Denise001 Bekend lid

9 feb 2015
    503
    4
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wat ik je wel mee wil geven is dat een nepleren legging er gauw 'goedkoop' uitziet. Je hebt al snel (ligt aan kwaliteit) van die scheurtjes erin. En altijd iets erover dragen wat lang is dus wat over de billen valt. Een legging en een kort shirt kan echt niet.
    Ik zou zelf voor een zwarte skinny gaan, mooie pump (waar je wel op kan lopen). En een mooie blouse, heb je minder boobies zou ik voor een subtiel v-halsje gaan.
    Als je bleek bent qua huidskleur ga dan niet voor de lichte tinten.
    Oow en aangezien het in de avond is mag je make up iets zwaarder aanbrengen.

Zucht.. vrouw zijn is af en toe niet makkelijk haha :)

9. Sifra

Sifra Niet meer actief

Ik vind zelf dit tuniek van Steps een hele mooie.
    Ik denk leuk op zowel een zwarte broek of je legging. Zwarte pumps er onder en evt. nog wat mooie accesoires.

10. Salsera

Salsera Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.190
    172
    63
    NULL
    NULL
    Ik zou voor de zwarte broek gaan en paar mooie pumps (of laarsjes met hakken). Ik zie hier wel wat leuke voorstellen voorbij komen om erop te dragen. Zorg er wel voor dat je je prettig voelt bij wat je aantrekt en benadruk je sterke punten. Ik heb ook een buikje, maar wel een smalle taille dus die benadruk ik dan ook. Bedenk dat even voor jezelf :)

Enne, heel veel plezier gewenst natuurlijk tijdens je date :D

(Ik hou dit topic in de gaten voor wanneer ik zelf weer eens op date ga haha)

11. SDonya

SDonya Niet meer actief

Leren legging met zwarte pumps, casual top en gekleurde blazer of jasje

12. SDonya

SDonya Niet meer actief

Of zoiets met je zwart broek en lichtbruine pumps..

13. Amare

Amare Niet meer actief

Ik zou persoonlijk een legging niet als broek dragen, maar er dan iets langers overheen aan doen.

14. Robynn

Robynn Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.139
    0
    36
    Ligt eraan, als je een goeie kont hebt.. showen die handel..
    Zolang het maar classy blijft natuurlijk ;)
    Je moet vooral iets aan doen waarin je je lekker voelt..
    er is niets zo ongemakkelijk, dan op date zijn waar je je buik moet inhouden, of alleen op 1 bepaalde manier kunt zitten..
    En hakken..tjah.. ik ben niet zo van de hakken.. dat verschilt per vrouw..dus alleen dragen als je erop kunt lopen en het ook echt leuk vind.

Ik vind gewoon dat je wel jezelf moet durven zijn, zelfs op een date..
    Dus niet iets aantrekken, wat je normaal nooit zou dragen de rest van het jaar..

15. Manque

Manque Niet meer actief

16. wanna be a mama

16 mei 2011
    728
    1
    16
    Dankjulliewel dames! Heb er echt wat aan gehad! T wordt sowieso de broek! Meer tips mag altijd natuurlijk..super leuk dit.

17. Deliana

Deliana Niet meer actief

Zou ook gaan voor de zwarte broek met pumps. En dan daarop een leuke transparante blouse of een top met een casual blazer.

Heb je anders wat foto's van tops die je in je kast hebt liggen?

18. Deliana

Deliana Niet meer actief

Maar dan zonder doorschijnende top hoop ik :D

19. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik vind de tips van SDonya het leukste, zoiets zou ik ook dragen. Veel plezier alvast! :D

Deel Deze Pagina