Zaterdagavond heb ik een soort van date.. ik wik er dan ook graag een beetje leuk uitzien. Ik heb een buike overgehouden van de zwangerschappen en deze moet natuurlijk niet opvallen. Ik wilde of mijn zwarte broek of een zwarte nepleer legging aantrekken. Ik heb pumps..zwart, blauw, rood, of lichtbruine lage laarsjes of zwarte en bruine hoge laarzen. Wie kan mij helpen er een beetje leuk uit te zien.. iets wat dus leuk staat op een zwarte broek of de legging. Welke kleur, blouse, top, tuniek.. ? Ik ben een ramp met dit soort dingen.
Dat hangt af van wat je gaat doen, je figuur en type man. Ik zelf vind hakken eigenlijk altijd goed. Verder aandoen wat het mooist staat en voelt. Beetje make up, lekker luchtje op en gaan met die banaan! Veel plezier alvast!
" Ehm heb op zich een redelijk normaal figuur op buikje na.. maat 40/L. we gaan gewoon wat drinken in eerste instantie. Hij is vrij groot, dus hakken sowieso haha. Maar wat boven de broek of legging?
ik zou gaan voor de broek... vind de legging een beetje no go worden. als je toch besluit hem aan te trekken iig iets langs erover en hoge hakken eronder. ik zou iets van een beetje casual chique bloes doen, in bv creme kleur, of een groen grijs of poederroze kleur. leuke ketting erbij of sjaal. of ipv daarvan leuke oorhangers ofzo. Ichi Blouse donker oudroze semi transparant - Kisamova.com of zoiets How-to: Netjes & Fashionable - Beautylab.nl of deze King Louie 5202721 blouse zwart
Wat ik je wel mee wil geven is dat een nepleren legging er gauw 'goedkoop' uitziet. Je hebt al snel (ligt aan kwaliteit) van die scheurtjes erin. En altijd iets erover dragen wat lang is dus wat over de billen valt. Een legging en een kort shirt kan echt niet. Ik zou zelf voor een zwarte skinny gaan, mooie pump (waar je wel op kan lopen). En een mooie blouse, heb je minder boobies zou ik voor een subtiel v-halsje gaan. Als je bleek bent qua huidskleur ga dan niet voor de lichte tinten. Oow en aangezien het in de avond is mag je make up iets zwaarder aanbrengen. Zucht.. vrouw zijn is af en toe niet makkelijk haha
Ik vind zelf dit tuniek van Steps een hele mooie. Ik denk leuk op zowel een zwarte broek of je legging. Zwarte pumps er onder en evt. nog wat mooie accesoires.
Ik zou voor de zwarte broek gaan en paar mooie pumps (of laarsjes met hakken). Ik zie hier wel wat leuke voorstellen voorbij komen om erop te dragen. Zorg er wel voor dat je je prettig voelt bij wat je aantrekt en benadruk je sterke punten. Ik heb ook een buikje, maar wel een smalle taille dus die benadruk ik dan ook. Bedenk dat even voor jezelf Enne, heel veel plezier gewenst natuurlijk tijdens je date (Ik hou dit topic in de gaten voor wanneer ik zelf weer eens op date ga haha)
Ligt eraan, als je een goeie kont hebt.. showen die handel.. Zolang het maar classy blijft natuurlijk Je moet vooral iets aan doen waarin je je lekker voelt.. er is niets zo ongemakkelijk, dan op date zijn waar je je buik moet inhouden, of alleen op 1 bepaalde manier kunt zitten.. En hakken..tjah.. ik ben niet zo van de hakken.. dat verschilt per vrouw..dus alleen dragen als je erop kunt lopen en het ook echt leuk vind. Ik vind gewoon dat je wel jezelf moet durven zijn, zelfs op een date.. Dus niet iets aantrekken, wat je normaal nooit zou dragen de rest van het jaar..
Dankjulliewel dames! Heb er echt wat aan gehad! T wordt sowieso de broek! Meer tips mag altijd natuurlijk..super leuk dit.
Zou ook gaan voor de zwarte broek met pumps. En dan daarop een leuke transparante blouse of een top met een casual blazer. Heb je anders wat foto's van tops die je in je kast hebt liggen?