De titel zegt het al.. Ik zag een leuke in de folder staan en met 50%korting nu. Maar is het wat? Of zijn het van die stijve stugge overtrekken? Thanx alvast!
Wij hebben een simpele witte van de H&M, en hij is gewoon heerlijk zacht! Let wel even op de afmeting, hun 2persoons is lit jumeaux, 220x200 dus. Ervan uitgaande dat het voor jezelf is dus, als het om een kinderhoes gaat, zou ik ook wel even goed kijken of het past.
hier ook tevreden gewoon degelijke katoen, niet van die flut dingen en ook niet heel stijf, precies goed
De kwaliteit is goed. Het enige is dat de overtrek groter is dan mijn dekbed terwijl dit gewoon de zelfde afmetingen zouden moeten zijn. Dus ik zit soms vast met m'n been Ik heb overigens een 1-persoons.
Hier ook 1, een simpele grijze, bevalt goed, niet stug. Enige nadeel vind ik dat er geen instopstrook aan vast zit aan de onderkant.
Ik had er 1 voor m'n dochter (1 persoons), zo irritant dat ze iets breder zijn dan standaard maten. Het dekbed zakte altijd een beetje weg in de dekbedhoes zegmaar, dus ze had dan middenbovenaan niks. Dus als je daar je dekbed koopt, zou ik zeker ook je dekbedhoezen daar kopen. Het dekbed op zich niks mis mee, alleen de afmeting wel! Nu een ander dekbed en zakt niet meer naar beneden...
Ik heb er 2. Heerlijk! Ik vind het handig dat er bovenin in beide zijdes een 'gaatje' zit zodat je de punten weer in de punten krijgt zonder al te veel gedoe! En super dat er onderin druk knoopjes zitten zodat alles netjes blijft zitten. Ik heb een lit jumeaux dekbed en dus de bijbehorende hoezen in die maat, maar de dekbed hoezen zijn iets groter dan het dekbed zelf. Maar daar zijn die openingen bovenin bij de punten weer heel handig voor!
Klinkt goed dames! Wil ik net bestellen is hij uitverkocht grrrrr.... Altijd bij h&m als ik iets zie is het uitverkocht pffff Bedankt iig voor de info!
zijn gewoon lokkertjes, ik kreeg blaadje binnen en meteen een minuut daarna gekeken en was al weg, OF je koopt echt niet goed in (en ben je dus ontzettend dom als bedrijf) of het lokt mensen en doel is bereikt (en je hoeft geen winst in te leveren ook dus win-win)