Dingetjes voor bevestiging van maxi cosi op wandelwagen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Ladylittleangel, 18 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ladylittleangel

Ladylittleangel Bekend lid

17 sep 2008
    788
    9
    18
    Midden van het land
    Wij hebben via marktplaats een mooi X-adventure combi wagen gekocht.
    Volgens die vrouw kon je er ook een maxi cosi op bevestigen, maar dan wel alleen de originele maxi cosi.
    Er zaten van die dingetjes bij die je dan op de wagen moet klikken, en daarop dan weer de maxi cosi.

Dus we wilde het gaan uitproberen met onze originele maxi cosi, maar het past voor geen meter! die pinnetjes waar de maxi cosi in moet vallen zitten er helemaal niet...

Zou je zo'n systeempje nog in de winkel kunnen kopen dat het wel gaat passen? bij de prenatal misschien?

2. SeRa24

SeRa24 Actief lid

10 okt 2008
    248
    0
    0
    Als je de X adventure hebt met drie wielen dan past de maxi cosie van Blokker, de easy bob er ook op
    dan hoef je alleen het beugeltje van het onderstel omhoog te zetten en de draaghandels van de maxi cosie staan dan wel recht omhoog, maar dan staat hij wel stevig.
    Ik deed zelf voor extra veiligheid een bandje om de voorkant van de maxicosie en bevestigde dat aan de buggie, zo stond hij echt stevig

die combinatie heb ik bij twee kinderen gebruikt

3. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Wij hebben ook de x-adventure wagen met adapter voor de mc. De adapter bestaat uit twee delen. 1 Deel klik je aan de wagen en het andere deel aan de mc. Aan de adapter zit een knpje en dan klikt de mc los van de wagen. 1 Deel van de adapter blijft dan aan de mc zitten en het andere deel aan de wagen. Hopelijk heb ik het zo goed uit gelegd.

Deel Deze Pagina