Op 1 september wordt mijn dochter 2 jaar. Aangezien ze helemaal gek is van Bumba zou ik graag een leuke 3d bumba taart voor haar willen bestellen die ook betaalbaar is (voor ongeveer 20 personen). Weet iemand waar ik zo'n taart kan bestellen in omgeving Zoetermeer? Alvast bedankt!
Ik ga zelf de avond voor de verjaardag van mijn dochter een workshop taarten maken volgen. De taart die je maakt mag je uiteraard mee naar huis nemen. Misschien ook een idee? De workshop kost hier 40 euro. Even duur als een dergelijke taart kopen en leuk voor in de toekomst om te kunnen.
@kaas; woon je ook niet in de buurt van Zoetermeer? Ik vind het niet erg om een stukje te rijden on hem te halen.
rotterdam zit dunya's taartenatelier. geweldige taarten smaken heerlijk.. en Zoetermeer is niet zo ver van rotterdam. hun maken echt van alles.. google ze ff dan kan je op de site kijken..
Hoi ammie, Mijn zusje maakt echt geweldige taarten voor een schappelijke prijs. Zie tlcbakery.nl - Welkom voor meer info Ze heeft voor onze babyshower bijgevoegde geweldige taart gemaakt!!!! Ze bakt de taarten in Puttershoek, is 45 minuten. Ik weet zeker dat ze de taart ook kan komen brengen