Op een of andere manier gaan stofzuigers nooit bij ons lang mee. we hebben steeds best een aardig merk bijvoorbeeld Siemens maar na 2 jaar is er altijd wel iets waardoor deze niet meer goed functioneert. Nu ruim een jaar geleden een stofzuiger van AEG gekocht voor €80. Na een half jaar zei de kraamhulp al deze glijdt niet meer goed over de vloer hoor, er is iets met de kop. Het was heel geleidelijk gegaan waardoor je het dan zelf niet goed realiseert maar inmiddels heb ik eindelijk de tijd genomen om Coolblue te bellen en ik mag het product opsturen, maar als het volgens hen gebruikersschade is dan betaal je sowieso €40 aan onderzoekskosten. En dus is het dan misschien weer verstandiger om wederom een nieuwe te kopen, Aangezien hij gewoon echt niet fijn op en neer gaat over de vloer... Super slecht voor het milieu, dus ik wilde hier even wat foto's van de onderkant van de kop laten zien in de hoop dat iemand misschien iets kan aanwijzen dat ontbreekt of niet meer goed is. Hij gleed dus in eerste instantie heel soepel over de vloer maar dat nam Na enkele maanden al af. Bedankt voor de tips!
Staan die borsteltjes nog wel naar buiten? En draaien die 2 wieltjes nog soepel? Zo niet, die kan je vaak loshalen. Soms zit er haar en stof omheen gedraaid waardoor hij niet goed meer draait. Je kan er dan meteen wat spul tussen spuiten zodat het wat beter glijd. Hier een miele stofzuiger die al 15 jaar oud is en elke dag gebruikt wordt (veel hondenhaar). Hij doet het nog steeds super. Mn ouders hebben altijd goedkopere van rond de 80 euro en zijn in de tussentijd al met de 6e stofzuiger bezig.
Ik heb een miele van 13 jaar oud...doet t nog prima...alleen t snoer is niet meer zo goed. De draden komen erdoor. Deze stofzuiger is heel intensief gebruikt met 2 kinderen en 2 katten. Ik zou echt voor een wat duurdere gaan.
Ja daar dacht ik net ook aan. Die zijn gewoon los te koop. https://www.blokker.nl/stofzuigermonden-en-stofzuigerborstels
Ik ben het helemaal met je eens Alleen ben ik een beetje huiverig om een duurdere te kopen omdat onze huishoudelijke hulp hem ook gebruikt en ik heb wel eens het idee dat ze er niet super voorzichtig mee omgaat. Ik wil dan dus liever niet daar gezeur mee hebben
Wat voor vloer heb je? Wellicht is een parketborstel veel fijner. Deze is alleen niet geschikt voor vloerbedekking, hoewel ik er de vloerkleden prima mee kan zuigen.
Hier ook een brede maar smalle parketborstel op de Miele. Werkt prima en lekker smal waardoor ik overal tussenkom. Kostte geloof ik iets van 10 euro ofzo zo, zonder wieltjes. Edit: alleen 2 wieltjes aan de zijkant zie ik nu, van rubber. Zoiets: https://www.bol.com/nl/nl/p/miele-parketborstel-met-natuurhaar-35mm-met-miele-klik/9200000123939821/?Referrer=ADVNLGOO002028-G-134840742841-S-1520449966543-9200000123939821&gclid=Cj0KCQiAw9qOBhC-ARIsAG-rdn5zRbZY3VaprnqVO6TmlatjtR78tEzclA5T-il_iKHv86ghNpVOR34aAmmSEALw_wcB