Kwam online een advertentie tegen om thuis op de pc extra geld te verdienen. Heb gemaild voor meer informatie. Kreeg toen dit Hierbij wat extra informatie wat betreft de functie "administratief werk vanuit huis". U zult bij deze functie vooral bezig zijn met het invullen van formulieren, beantwoorden van mail en rekruteren van personeel. Via mail ontvangt u gegevens van klanten die u zult moeten verwerken. De vragen die toekomstige klanten stellen moet u zo goed en netjes mogelijk beantwoorden. U zult een training krijgen die u helpt bij het beantwoorden van vragen. De mailtjes zijn van klanten die het bedrijf zelf contacteren, u hoeft dus niet te verkopen, alleen verwerken. Daarnaast kunt u advertenties plaatsen en reclame maken voor het bedrijf om net als ik voor hen te komen werken. Het is niet verplicht, maar u verdient er wat extra mee. Hoe meer tijd u erin stopt hoe meer u kunt verdienen en dat kan oplopen van 150 tot 400 per week· Heeft iemand ervaring met deze manier van thuiswerk ? En is het betrouwbaar en de moeite waard? Alvast bedankt.
En de training moet je zeker zelf betalen??? Zodra je eerst geld moet geven ipv het te ontvangen zou ik het al niet vertrouwen. Ik zit zelf bij moneymiljonair en euroclix, hoef je alleen maar reclame mailtjes te openen die hun sturen. Het gaat niet hard maar je kan er een leuk zakcentje mee verdienen. Ik heb ook voor dat thuiswerken gekeken en daarna gezocht op die namen van die bedrijven naar ervaringen, meeste waren oplichters
Ik ben ook niet van plan om er zelf geld in te steken Heb nu terug gemaild om meer informatie over die training te vragen. Ik ben idd ook lid van Moneymiljonair. Gaat idd niet hard. Wil graag een dag minder gaan werken en zoek nu een manier om mijn salaris een beetje aan te vullen.
Ik vertrouw dat soort dingen nooit... Moneymiljonair en euroclix doe ik ook, maar wat duurt dat lang haha.
Misschien nog een tip voor degene die iets willen bijverdienen Prijsvergelijking en reviews van consumenten bij Ciao Kan je revieuws schrijven. Verdiend best goed en snel
Kijk hier eens of het werk betrouwbaar is, dit is een zwarte lijst van firma's die niet eerlijk zijn: Zwarte lijst thuiswerk Groetjes Eeva
Klinkt heel erg alsof ze het verhaal over emails verwerken weer een beetje aangepast hebben. Hoop voor je dat het wat anders is. en idd nooit betalen. Liefs mij
Pas op, dat als je een reactie krijgt dat je bv mag beginnen, dat je geen kopie van je idkaart opstuurd, of er in zwarte letters kopie opzet. Wat ik van jou advertentie lees, op zoiets had ik ook gereageerd en stomstomstom! een kopie id opgestuurd. Jah, daar denk je normaal niet echt bijna. Vervolgens hebben ze mijn identiteit gestolen en 50,000 euro op mijn naam geleend. Ik meld het maar even, een gewaarschuwd mens telt voor 2
Ik verkoop parfum, is ook thuiswerk. Super leuk om te doen en geen addertjes onder het gras Als iem. wat meer info wil mag je altijd een pb'tje sturen..
@ Monkeylove Oh wat balen zeg! :x En heb je dat dus vervolgens zelf moeten afbetalen of is het goed gekomen?
Nee, ik was niet van plan er een cent aan te betalen. Ik heb aangifte gedaan en die naar de desbetreffende bank opgestuurd met een begeleidende brief dat ik zwart op wit wil hebben dat ik er neits mee van doen heb. Dat heb ik gehad. Maar was wel ongelooflijk. Fictieve loonstroken met mijn gegevens en alles, was echt raar om te zien. Maar goed, ben er dus bekaaid vanaf gekomen gelukkig.
Dit is volgens mij een beetje lucht verkopen. Wat je gaat doen is namelijk emails beantwoorden van mensen zoals jij. Dus mensen die ook geld willen verdienen. Dit zijn de 'klanten' waar ze het over hebben. Door die mails te beantwoorden ben jij bezig met het 'rekruteren van personeel'. Ik weet zo even niet hoe je daar dan geld mee kan verdienen, maar ik zou hier niet aan mee willen doen. Ik weet niet 100% zeker of het zo werkt hoor, maar dit is wat ik er een keer van heb begrepen.
doe jij dit zelf ook dan? en heb je al uitbetaald gekregen? je moet van films en artikelen zeggen wat her ervan vind zie ik zo of heb ik het fout? en hoeveel verdien je ermee?
En is het geven van party's van bijvoorbeeld tupperware enz niet wat. Dan kan je werken wanneer je wilt en hoe vaak je wilt. En dat is, denk ik, een stuk betrouwbaarder.
niet doennnn ik heb zelf op dezelfde advertentie ooit een keer gereageerd je krijgt een mooi verhaaltje terug als je reageert met daarin dat je voor 15 euro het starters pakket kan kopen, nou wij dit dus gedaan. kregen we dezelfde advertentie terug gestuurd waar we op hadden gereageerd precies hetzelfde stukje tekst. het is de bedoeling dat je dit overal neer gaat zetten en dan het zogenaamde 'starterspakket' aan mensen door gaat verkopen voor 15 euro.. en verder houdt het niks in gewoon mensen oplichten is het dus, het klinkt mooi maar het is echt bulllshit allemaal
Op het moment ben ik er niet echt actief meer maar had de vorige keer in anderhalve week toch 36 euro. duurt 5 weken voor je het op je rekening hebt
Ik heb besloten om het niet te doen. Kreeg een mail terug dat de curcus kosten ( + materiaal ) 17 euro zijn en dat dat opgestuurd wordt zodra ze het geld binnen hebben. Daarna ben je verantwoordelijk voor jezelf qua belasting ect.