Iemand ervaring met deze producten?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Blaak, 21 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blaak

Blaak Niet meer actief

Hallo

Ik heb net "perineum-olie van Weleda" en "Wonderolie" besteld.
    Heeft iemand ervaring met een van deze producten (of allebei natuurlijk)?

Ik ben erg benieuwd of het geholpen heeft en wat jullie ervaringen zijn!

Groetjes, Mandy :)

2. Juudje27

Juudje27 Bekend lid

14 mei 2007
    762
    0
    0
    Perineum-olie van Weleda heb ik gebruikt maar of het geholpen heeft... Geen idee. Heb een klein knipje gehad en ben niet ingescheurd....

3. xje

xje Actief lid

26 feb 2007
    157
    0
    0
    ZH
    Ik heb de perineumolie maar kort gebruikt, ik kon er haast niet meer bij en vond het irritant.
    Volgens mij wordt wonderolie niet meer gebruikt tegenwoordig (kan schadelijk zijn voor de baby), vraag het voor de zekerheid even aan je vk!

4. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    LOL is dat nog te koop die wonderolie?
    Mijn moeder vertelde mij dat ze n hele fles op had omdat ik maar niet wilde komen. Ondertussen dus nog zo'n 12 of zelfs 14 (weet niet meer precies) dagen telaat gekomen. :)

5. sweetdushi

sweetdushi Bekend lid

24 jun 2007
    685
    0
    0
    Mijn schoonmoeder nam het en een dag later was ze geloof ik bevallen.
    Maar waar kun je dat tegenwoordig nog kopen dan ?

6. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    wonderolie NIET gebruiken!

Die andere 'zooi' schijnt wel te helpen, maar een knip of uitscheuren kun je er ook weer niet helemaal mee voorkomen. Ik had geen zin om dagelijks te smeren in die regionen, dus nam de kans op een scheur op de koop toe.

7. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Ik heb die perieneum olie ook gekocht en 1 a 2 keer gebruikt. Maar volgens die beschrijving moest je geloof ik een paar keer per dag op een bepaalde manier smeren en dat vond ik helemaal niets :)

Ben overigens nauwelijks ingescheurd. Had een klein scheurtje maar hoefde niet gehecht te worden ;)

Wonderolie word geloof ik afgeraden.

Ik heb zelf 2 weken 'overgelopen'.
    Een kindje komt als het er klaar voor is. Ik was het na 40 weken ook helemaal zat maar 42 weken is ook heel normaal, we zijn gewoon te veel gewend dingen te plannen en vinden dat een kindje dan met 40 weken moet komen. MAar je kindje heeft niks te maken met weken, dagen en data. Hij of zij komt als het tijd is, laat het lekker gaan;)

8. MamaSon

MamaSon Niet meer actief

Helemaal mee eens!

9. Krullebol

Krullebol Actief lid

31 dec 2006
    386
    1
    0
    Ik vond het ook zo'n gedoe met die perineumolie, ik kon er amper bij en je ziet helemaal niet wat je doet...niet gebrukt us!

10. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    heb het ook gebruikt maar ben wel een kilometer ingeknipt (nou ja, zo leek het, 7 hechtingen)

11. Cookie

Cookie Bekend lid

25 jun 2007
    705
    0
    0
    Ik heb ook perineumolie gesmeerd volgens de gebruiksaanwijzing, maar ben toch wel ingeknipt.

Deel Deze Pagina