Kinderwens en maagverkleining.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Chann1992, 16 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chann1992

    Chann1992 Bekend lid

    22 jan 2015
    623
    55
    28
    Vrouw
    Goede middag allemaal!

    Ik zal mij even (opnieuw) voorstellen. Het is alweer een paar jaar geleden dat ik op deze site actief was. Inmiddels hebben wij nu 5 jaar een kinderwens, maar nog steeds geen zwangerschap/kind.
    Bij mijn man zit het niet goed, en daarom komen wij inaanmerking voor een icsi traject, door mijn overgewicht hebben we dat moeten stoppen om dat de medicatie niet aansloeg. Daarna ben ik van alles gaan proberen om af te vallen, dit lukte maar daarna kwam ik weer dubbel zoveel aan. Uit eindelijk voor een maagverkleining gekozen, en inmiddels 41 kilo lichter, ik ben er nog niet maar het gaat super goed en het ziekenhuis is super te vreden. Eind van 2020 mogen wij weer met isci beginnen.

    Nu zit ik met het volgende, ik heb altijd een onregelmatige cyclus gehad. Sinds september is het redelijk stabiel, en ben ik altijd op dag 29, 30 ongesteld. Ik merk aan mezelf dat ik in januari ineens weer meer bezig ben met mijn kinderwens, het is flink aanwezig. Ik weet niet precies wanneer mijn ei sprong is, maar kijkend naar mijn laatste maanden hebben we bewust een paar keer sex gehad in de week dat mijn ei sprong zou moeten zijn. Normaal zou ik dan 10 min blijven liggen en ga daarna naar het toilet, nu ben ik niet naar het toilet gegaan en ben meteen gaan slapen met het iede dat het sperma meer kans zou krijgen. Ja zo erg ben ik er dus mee bezig..

    Nu had ik afgelopen weekend op mijn werk ineens ongeveer 5 min enorme steken links onder in mijn buik, en de volgende dag weer.
    Inmiddels zit ik op dag 37 van mijn cyclus en nog niet ongesteld.
    Ik voel me prima, merk niks geks.
    Alleen die steken, licht gevoelige borsten, normaal heb ik een week voor mijn menstruatie pijnlijke borsten en als ik ongesteld word is dit over. Ook voel ik een licht zeurende pijn in mijn onder rug, en heb het gevoel dat ik sneller een volle blaas heb. Ja ik weet dat een lichaam je flink voor de gek kan houden, en dat een test meer duidelijkheid geeft, maar ik durf nog niet te testen, bang dat mijn menstruatie toch weer onregelmatig is en bang voor een teleurstelling.

    Meer vrouwen die zich herkenning, hoe was jullie menstruatie voor en na een maagverkleining wat raden jullie mij aan? Toch maar testen of afwachten..

    Veel liefs,
    Chantal
     
  2. PerfectLittleTwin

    PerfectLittleTwin Bekend lid

    11 jul 2018
    578
    577
    93
    Vrouw
    Zoals je inderdaad zelf aan aangeeft een test zal je duidelijkheid geven.

    Ik had zelf geen verandering geloof ik voor of na maagverkleining, was er altijd best obsessief mee bezig met ovulatietesten heen en weer ect.

    Maar als je al een tijdje een regelmatige cyclus hebt en nu "overtijd" dan zal ik zeker even testen. Wij hebben natuurlijk geen glazebol, helaas.

    Uhm, ik had met de zwangerschappen ook steeds last van steken...
     
  3. Lindavvv

    Lindavvv Fanatiek lid

    8 sep 2016
    1.414
    1.272
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Altijd testen voor de zekerheid.
     
  4. Pipi30

    Pipi30 Lid

    13 feb 2020
    73
    32
    18
    Vrouw
    Hoi, ik zou een test doen! Dan ben je uit die onzekerheid. Ik ga voor je duimen dat hij positief is!!! ❤️
     
  5. Rabi

    Rabi Fanatiek lid

    9 mei 2019
    1.015
    893
    113
    Vrouw
    Omgeving Amsterdam
    Spannend! De enige mogelijkheid om er achter te komen is een test doen. Laat je ons weten wat de uitslag is?
     

Deel Deze Pagina