Hai, Iemand ervaring met sensitest? Voor mij nieuw en had vandaag, 1 dag voor nod een vaag, maar wel roze streepje binnen afleestijd. Liefs, Myz
Ik zie hem ook duidelijk! Misschien nog eens proberen morgen met een ander merk die je wel kent, al is t voor je eigen gevoel? En/of juist door met deze voor de oploop natuurlijk
Dank jullie wel allemaal! Gezien de tijd voor ons eerste kindje er mocht komen ben ik nu voorzichtig. Ga morgen weer testen. Hopelijk vandaag geen bloed
Heb nog een predictor liggen, goede ervaringen mee. Die wil ik eind van de week proberen, of zaterdag. Tot die tijd nog een sensitest als er geen ongesteldheid aan komt.
Ja Predictor vind ik ook heel fijn. Heb ik de laatste keer via Bol.com besteld omdat ik ze in de winkels niet meer kan vinden. Spannend hoor, ik duim voor jullie!
Gefeliciteerd! Hartstikke zwanger, deze blijven (bij mij dan...) wit als je niet zwanger bent. Wat bijzonder! Hopelijk mooie oploop en een goede echo over paar weken!
Oke, ik kon het niet laten vanmiddag !! Geen knaller maar ik ben overtuigd Later deze week ga ik nog een predictor doen