Iemand ervaring met deze wagen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door bosi333, 17 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.269
    6.800
    113
  2. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Hoi Hoi

Ik heb ook zo iets....
    Het is dan wel een ander merk en die van mij is nieuw maar ik vind ze erg fijn.
    In winkels kun je gewoon overal tussendoor.
    Het enige wat lastiger is, is om een deur te openen als je hem rechtvooruit ergens in wil rijden..dit omdat de wagen gewoon langer is dan een gewone kinderwagen en je arm een stuk korter is.
    Maar dan is het altijd nog mogelijk achteruit de kinderwagen erin te trekken en zelf dus eerst te gaan.
    Ik ben er heel erg blij mee..ik kan niet meer zonder!

3. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Ik weet alleen niet of je straks je kleinste er ook direct in wil doen als hij / zij geboren is? Want dan moet er een reiswieg bij zitten namelijk.

4. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Voor een tandemwagen heeft ie erg kleine wieltjes met dunne assen. Meestal als er veel gewicht opkomt moet je zwaar duwen. Zou hem gewoon uit proberen als ik jou was en dan beslissen wel of niet.

5. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.269
    6.800
    113
    Bedankt dames.

Daar kan ik wel wat mee.

Ik heb wel een gewone kinderwagen en ook wel een buggy. Maar straks als ik een stuk wil wandelen met de hond ( meestal wel een uur) dan kan mijn oudste toch niet alles zelf lopen.

Ik ben dus echt opzoek naar een oplossing.

6. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    En een draagzak of draagdoek in het begin en dan de oudste in de kinderwagen?

7. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.269
    6.800
    113
    Daar ben ik te klein voor. Ik ben maar 1.58 en een baby van ongeveer 51 cm is echt al erg groot om voor me te houden.

Ik heb het wel geprobeerd maar dat lukte niet ( bij Isabella natuurlijk)

Maar bedankt voor het meedenken.

Ik kan de wagen voor 15 euro overnemen. Alleen moet ik iets bedenken voor de baby want er zit geen nestje bij. Misschien kan ik het matrasje van de gewone wagen erin doen.

8. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Voor 15 euro zou ik het gewoon doen. Dan kun je zelf bekijken of je het fijn vindt of niet (ikzelf geef meer de voorkeur aan een duowagen (stoeltjes naast elkaar) omdat het minder zwaar duwen is) en als je het niks vindt kun je het zelf nog altijd doorverkopen.

9. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Bij een babywinkel kun je ook losse reisnestjes kopen. Dan kunnen ze er ook gelijk in.

10. sanne1234

sanne1234 Actief lid

14 feb 2008
    474
    0
    16
    Ik zou persoonlijk niet snel een uur gaan wandelen met zo'n buggywieltjes.

Ik zit ook met het probleem dat ik graag een uur ga wandelen maar daardoor vallen de duowagens met kleine wieltjes al af want dat vind ik prima om even naar de winkel te gaan maar niet om echt een eind te gaan wandelen.

Ik denk dat het dus bij ons een duowagen langs elkaar zal worden met grotere wielen puur en alleen omdat het anders te zwaar duwen word (ik ben ook niet groot dus zwaar duwen is sowieso niet fijn als je al klein bent)

Daarvan is weer het nadeel dat het niet praktisch is in de winkels ppffff

Moeilijk is het he!

11. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.269
    6.800
    113
    Super bedankt voor de tips.

Ja het duwen moet ik misschien even oefenen. Voordeel is dat ik dan natuurlijk niet meer zwanger ben en weer energie heb, :D

Ik ga maar eens in de winkels opzoek naar een babynestje.

Ik ben benieuwd, :)

Deel Deze Pagina