Iemand ervaring met dit hyperhomocysteinemie? Ik ben nu voor de ontelbaarste x zwanger en hoop nu weer dat deze blijft zitten!
Dank je! Ja dit in mijn onderschrift is nog niet alles maar ik tel ze niet mwer omsat ik daar depri van word. niemand?
Nee geen ervaring, maar gebruik je niets om het tegen te gaan dan? Kan me voorstellen dat als je homocysteïne waardes niet goed zijn, je ook iets van medicatie of vitamines (is het niet B6?) moet gebruiken om een goede zwangerschap te kunnen hebben.
Je kunt je homocysteine waardes laten checken, kan gewoon bij de huisarts. Als dit te hoog is, kun je met verhoogde doseringen je homocysteine waarde omlaag brengen. 5000 mcg foliumzuur 1000 mcg vit b12 100 mg b6 Je kan ze bestellen op bijvoorbeeld: gezondheidaanhuis.nl. Succes! Mocht je de mthfr afwijking hebben, (die heb ik namelijk) dan is het sowieso wijs om deze vitamines zo snel mogelijk te gaan slikken.
ik slik nu extra foliumzuur op advies van de gyn. Alle waardes waren verder goed. Maar hoe zit het met een bloedonderzoek als je zwanger bent zit daar nog verschil in?