Weet je (zeker) wanneer je je eisprong hebt gehad? Heb je in de dagen rond je eisprong seks gehad? Hoe is je menstruatie normaal gesproken? Zijn de bloedingen die je nu hebt daarmee te vergelijken? Allemaal belangrijke vragen denk ik.....
@jen27 Nee, ik weet niet zeker wanneer ik mijn eisprong heb gehad. Achteraf gezien vind ik dat wel jammer, maar ik heb voor mezelf besloten dat ik daar nu nog niet mee wil beginnen, de ovulatietesten en voel het ook niet. We hebben zeker om de 2/3 dagen 'geklust' en mijn menstruatie is niet erg op regel, maar komt ook zeker nooit vroeg. Eerder meestal wat laat.. Mijn menstruatie is altijd heftiger dan dit, maar daarom zou dit ook wel eens het begin kunnen zijn. Alleen kreeg ik deze maand in het begin roze afscheiding, toen liep dat over met wat afscheiding met bloed erin. Dit had ik nog nooit gehad. Dus toen hebben we nog wel geklust, (omdat ik dacht dat dit wel eens een eisprong kon zijn) alleen dat verliep niet zo goed omdat er toen ook echt bloed verloren ging. En nu is het toch meer bloed dan slijm geworden en heb ik er wel een inlegkruisje voor nodig, maar het is niet zo dat het er echt uit drupt. Zal er maar gewoon op rekenen, dat dit een hele korte cyclus is ookal is dat niet normaal voor mij.
bij mij was het ook zo ik had 28 nov menstruatie en 9 december verloor ik 4 dagen veel bloed en ik voelde me toch echt daarna zwanger ik een test gedaan 21 dec die was licht positief en op 27 jan kreeg ik weer bruinverlies na 3 dagen was het weer over en had toen nog steeds een licht positieve test daarna op 1 jan nog steeds positieve test op 9 jan begon weer met bruinverlies en op 11 jan kwam er bloed bij en 12 jan nog meer bloed en toen had ik helaas een miskraam.....dus meid het kan alle kanten op bij de ene gaat het goed en bij mij ging het helaas fout.
@felina wat naar, sterkte met je verlies.. ik weet niet zo goed wat ik nu oet doen, weer opnieuw beginnen met tellen? dan weet ik ook echt niet meer wat nu mijn cyclus is. hé bah wat vervelend dit allemaal
ik zou opnieuw tellen......maar de komende 14 dagen toch effe je lichaam in de gaten houden als je je toch anders voelt effe een testje doen.
het gekke is, het is nu helemaal gestopt! Niks meer! Geen drupje. Ik heb dus 3 dagen geleden een beetje roze afscheiding gehad, de volgende dag kwam er wat rood bij, die avond bruin rood op mn inlegkruisje. Gister 3 rode vegen gehad, maar een bruin stipje op mn inlegkruisje. En nu is alles alweer verdwenen! Moet ik nu alsnog opnieuw beginnen te tellen? Was dit dan mijn menstruatie? Zo ja, dan kijk ik ook de positieve kant er maar weer van in, hoef ik nu niet meer mn menstruatie af te wachten voor het klussen.