flink verschil in eisprongdag???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door eowen, 7 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eowen

eowen Lid

22 dec 2009
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey meiden
    wij willen sinds oud en nieuw graag zwanger worden en ik ben de eerste cyclys na 30 dagen keurig ongie geworden. Ik had na ongeveer 18 dagen dik doorzichtig slijm...waarschijnlijk in de buurt van mij ei...nu heb ik het weer maar dit is nog maar dag11 van mijn cyclus...kan het dat mijn eisprong dus nu stukken eerder is? en als je dat slijm hebt is je ei dan al geweest of komt ie nog?
    liefs eo

2. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    het kan dat je ei eerder komt, dat slijm verschilt per vrouw. de een heeft het de dag voor eisprong tot aan na de eisprong en de ander heeft het pas na de eisprong.
    Maar je kan idd een wat wisselende cyclus hebben, en dus eerder of later een eisprong

3. eowen

eowen Lid

22 dec 2009
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey bedankt voor je snelle reactie...ik had dit slijm nooit toen ik aan de pil was en ben er dus nu achter dat dit de vruchtbare dagen aangeeft...we hebben gisteren geklust en vamorgen begon het slijm ook echt dikke klodders waar de draden van kunt trekken, dus hoop dat we op tijd waren gisteren...morgen nog maar een pging...en weet jij ook als het slijm ophoudt of dat betekent dat je ei is geweest?

4. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Als je slijm weer droger word dan is je ei geweest. Dat draden kunnen trekken dat betekend bij mij altijd de dag van de eisprong.
    gewoon voor de zekerheid nog even goed klussen de komende 2 dagen, dan zit je altijd goed.

5. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Als je net gestopt bent met de pil is het handig om even op ontpillen te zoeken.
    Je cyclus kan voorlopig nog erg onregelmatig zijn en je hebt kans om wat last te krijgen van wat kwaaltjes.

Heel veel succes met zwanger worden.

6. eowen

eowen Lid

22 dec 2009
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou dan ben ik blij dat we gisteren nog even geklust hebben!!;)

@wachtende..ik heb de eerste weken wel ontpillingsverschijnselen gehad, maar keurig (na 17 jaar pilgebruik) na 30 dgn ongie en ik heb nu nergens last van alleen die dikke draden vandaag...ik moet mijn cyclus nog een beetje in de gaten krijgen dus had ze nu nog niet verwacht...
    liefs

7. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Dat je eerste cyclus 30 dagen is zegt niets over de volgende.
    Je kan zomaar een paar van 30 hebben en dan 1 van 40 dagen.
    Daarom raadde ik je aan om je in te lezen over het ontpillen. Veel mensen ten onrechte dat ze zwanger zijn geworden mede door de kwaaltjes die je er bij krijgt. En dat is zo'n teleurstelling.
    Wilde je daarvoor beschermen.

Als je nu de draden hebt zou ik zeker anderhalve week om de dag klussen. Je ei kan geweest zijn maar kan ook nog komen.

Heel veel succes !

8. eowen

eowen Lid

22 dec 2009
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja dat zou kunnen, we zijn net gestopt dus daar kan ik nog niks over zeggen. was iig erg blij dat de eerste ongie na 30 dgn kwam, vond ik best netjes na zo lang de pil te hebben gebruikt...we zullen zien...ik dacht trouwens dat als je ei is je maar een of twee dagen hebt, dan heeft over anderhalve week toch geen zin meer??

9. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Je weet niet 100% zeker dat je ei op de dag van de vruchtbare slijm springt. Dat kan ook later zijn. Vandaar dat ik zeg ga wat langer door. Ander kun je elke keer je ei missen.

Inderdaad wel geweldig dat je eerste ongi al na 30 dagen kwam, dat gaat vaak anders !

10. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik sluit me aan bij wachtende. Ik kan vaak wel twee weken draden trekken voordat mijn eisprong komt. Klus ze!

11. eowen

eowen Lid

22 dec 2009
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja ik ben erg opgelcuht...ik zie bij jou dat het lang heeft geduurd in het begin...wat zal jij een geduld hebben moeten opbrengen meid...ik hoop dat je heel snel in verwachting mag zijn.. en bedankt voor je reactie;)
    welterusten
    liefs eo

Deel Deze Pagina