Heeft iemand ervaring met de doomoo zitzak incl seat swing? Ik vind het er ontzettend tof uitzien maar ik wil graag weten of kids er ook blij mee zijn!
ja ik heb ervaring, mijn zoon vind het een geweldig ding om op te zitten/liggen,hij vormt zich naar de houding van je kindje en lijkt erg comfortabel. wij kochten hem op mp, scheelt enorm in prijs!
Wij hebben er ook een, op aanraden van vrienden gekocht (via Facebook), maar ons meisje vindt er weinig aan en wij eigenlijk ook niet. Het ligt/zit volgens mij wel heerlijk comfortabel, maar ze ligt eigenlijk altijd in de box, op haar speelkleed of lekker bij ons Ik verwacht hem overigens wel straks wel te gaan gebruiken als ze wat meer kan zitten!
onze dochter vond dr doomoo geweldig, de swing vond ze wel oke maar daar is niet veel gebruik van gemaakt. nu is ie momenteel niet in gebruik bij ons maar verwacht dat wel zodra ze ietsjes groter is...
ik kon hem lenen van een vriendin, zij had hem heel veel gebruikt, mijn zoontje vond er niks aan, wou liever plat liggen. toen we begonnen met groente en fruit hapjes was hij ook niet geschikt want je kan iedere keer die hele hoes uitwassen als hij vies is, ik vond toen een wipstoeltje fijner.
Wij kregen er 1 gratis van mijn schoonzus en broer, hadden hem niet meer nodig. Onze dochter heeft er maar een paar keer in gelegen toen ze nog heel klein was. Na die paar keer niet meer gebruikt. Vind een wipstoel leuker / gemakkelijker. Hier geen slechte ervaring, gewoon bijna geen gebruik ervan gemaakt doordat we veel meer en sneller naar de wipstoel gingen.
Ik heb ' mook 2dehands gekocht.. Voor als ze heel klein zijn fijn om in de box te zetten, zo liggen ze niet al te plat ivm melk teruggeven.. Nu gebruiken we hem ook voor de activiteitengym boven te zetten.. De swing hebben we er niet bij
Bedankt allemaal! Toch een hoop verschillende ervaringen!! We gaan er nog maar eens goed over nadenken