Mijn dochtertje is bijna 7 maanden en sinds anderhalve week wordt ze vaker wakker 's nachts of heel vroeg in de ochtend (05:30). Ze gaat niet huilen maar kan wel een tijdje gaan "miemelen" zoals ik dat noem. Ben af en toe eens gaan kijken maar volgens mij slaapt ze gewoon..? Dacht eerst dat het mss honger was dus gaf ik 's avonds nog een extra flesje maar ze bleef het gewoon doen. Ook 's avonds iets later naar bed maakte geen verschil. Kan het zijn dat ze die geluiden gewoon in haar slaap maakt? Herkennen meer mama's dat? Mijn zoontje heeft nog nooit geluid in zijn slaap gemaakt dus ik herken het echt niet.
Jep heeft mijn dochter ook een tijdje gedaan. Nu is ze altijd vroeg (lees: 6u) wakker, maar soms begint ze om 5u al te frummelen maar laat ik haar gewoon liggen, om te voorkomen dat ze dus echt standaard wakker wordt om 5u. Om 5.45 ga ik er als vroegst uit (als ze dan echt wakker is). Werktijd idem dito.
Hier al 2.5 maand om 6.00 wakker. Eerder sliep hij altijd tot 7.30 Het is een fase en het word vast beter Dit roep ik steeds.. Hihi.
Ja, dat was hier dus ook zo.....ze werd eerst altijd pas op z'n vroegst rond half 7 wakker maar het wordt dus steeds eerder. Ik hoop ook maar dat het een fase is!
Mijn dochtertje doet dat ook al heel lang regelmatig. Zolang ze niet huilt of schreeuwt laat ik haar lekker liggen, heel vaak valt ze daarna weer een tijdje in slaap. Ze praat dan even met haar knuffels, hihi of is geluidjes aan het oefenen (klak, klak, grrrrnnnnnoooh, aaaaahhhh) heel schattig.