Ben er nu wel ff klaar mee...kinderen continue ziek

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door zasu, 29 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zasu

zasu Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.486
    1
    36
    Ik moet het gewoon ff kwijt!!

Inmiddels al bijna 2 maanden heen en weer aan het hobbelen naar de ha met de jongste 2!

Het begon met gewoon verkouden bij beide maar onze D. bleef maar hoesten en moe die bleek dus een longontsteking te hebben en kreeg hiervoor een kuurtje en knapte hier goed van op. Maar 2 dagen na de laatste dosis begon ze weer! Hoesten hoesten en nog meer hoesten gelukkig bleken vanmiddag haar longen schoon maar ze heeft het wel flink te pakken. Daarbij zag ik een tweetal weken geleden ineens een bult aan de rechterkant boven haar schaamstreek, ha zag niks en voelde niks gelukkig foto's gemaakt op advies van de consultatiebureau arts want ook die zag/voelde niks op moment van de controle daar. Verwijzing voor echo gekregen maar natuurlijk ook daar geen bobbel🙈 Nu mogen we direct komen voor een echo als de bult er zit. Verdenking is een liesbreuk. Ze heeft er (nog) geen last van maar zodra ze pijn aangeeft moeten we direct naar seh!

En onze R. ook al een dikke maand aan het hoesten. 1e keer ha niks aan de hand gewooon wat verkouden maar meneer ging steeds meer hoesten en neusverkouden en begon te brommen en piepen. Weer terug naar de ha, ja hij is wat benauwd dus een puffer mee gekregen(hier ervaring mee door D. die opgenomen geweest is ivm RSV toen ze 3mnd was) maar had toch het idee dat het hoesten en brommen erger werd en het piepen niet verdwijnt door het puffen. Vanmiddag dus weer naar de ha en ja hoor ook onze man heeft het RSV! Gelukkig in mindere mate dus gewoon blijven puffen en goed in de gaten blijven houden!

Oh ja en dan was onze oudste ook nog ziek op 2e kerstdag! 40koorts en alleen maar slapen en heel fijn ook nog eens krentenbaard!

En alsof alles niet genoeg is besluit manlief ook nog even dat hij ziek is en heeft een hele dag lopen overgeven 🙈

Zo dat lucht op!! Sorry voor mijn lange verhaal maar moest het echt ff kwijt ben er gewoon zo helemaal klaar mee..... wanneer gaat de zon weer schijnen en word het lente???

2. Ilz

Ilz Actief lid

7 apr 2015
    241
    1
    0
    NULL
    NULL
    He gatsie wat vervelend allemaal :(.. dat moet wel heftig zijn geweest he! En jij als mama maar doorgaan. Sterkte met alle 3 en hopelijk knappen ze snel op!

Wij zitten met 1 dochter met beginnende waterpokken.

3. Veertje84

Veertje84 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.023
    10
    38
    Vrouw
    Social worker
    NULL
    Bleh, ik kan me voorstellen dat je het gehad hebt ermee... heb hier ook wel eens van die periodes gehad dat je van het een in het ander valt. Verschrikkelijk!

Hopelijk gaat het snel voorbij en komt er niks nieuws bij!

4. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Vreselijk :(

Hier begon de oudste met fikse griep; hoge koorts, hele dagen slap op de bank liggen. Was ze opgeknapt, kreeg de jongste het. En nu de oudste met een fikse hoest + hoge koorts, ook weer sinds Kerst op de bank hangen... jongste begon vandaag te kuchen, dus ben benieuwd...

5. zasu

zasu Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.486
    1
    36
    Ja echt hè

Zijn soms van die periodes pffff

Hoop echt dat we het nieuwe jaar allemaal opknappen!!!

Deel Deze Pagina