Pff wat ik nou mee maakte is echt belachelijk! Ik zoek al een poosje voor onze kleine meid een commode met badje (poppenspul). Nieuw is helaas wat teveel voor ons dus op marktplaats sneupen. Allemaal te ver uit de buurt helaas, zie ik zonet een staan die vlakbij ons is. Ik een bod doen van 5euro. Krijg ik een mail dat ik hem mag ophalen. Helemaal happy natuurlijk. Adres gekregen na 5uur zou ik hem ophalen. Mailt ze 5 minuten later, het gaat niet door heb hem net verkocht aan iemand die meer heeft geboden. Na jaaaa. Misschien ben ik gek maar we hebben net afgesproken en nu ineens is ie voor een ander die wat meer heeft geboden. Pfff ik snap best dat je er graag wat voor wil, maar ga niet eerst iemand blij maken en afspreken en dan 5min later ineens verkopen aan een ander!! Of ben ik nou gek??
Nee ik zou dat ook niet doen of netjes vinden. Je accepteert een bod, dan moet je voor je zelf accepteren dat je het bod misschien te snel hebt aangenomen. Of je mailt die persoon of hij/zij bereid is meer te betalen oid.... maar niet op deze manier. Helaas gebeurt dit gewoon vele malen per dag op MP.
Das natuurlijk niet netjes...heb het zelf eerlijk gezegd ook wel een keertje gedaan, want elk extraatje is natuurlijk meegenomen. en toen kwam er niemand opdagen...tja...werd dus meteen gestraft haha! Maar voor jou hoop ik dat je gauw wat vind..als ik toevallig wat tegenkom zal ik je een pb doen!
Precies vraag dan of je eventueel nog over het bod heen wil. Maar ga niet afspraak maken voor ophalen enz, en dan ineens zeggen ja sorry hoor heb net een hoger en beter bod gekregen dus hij is weg pfff..
Ik snap best dat iemand een extraatje wil maar wacht dan even het bieden af, of vraag even of je er nog belang bij hebt en erover heen wil bieden. Dat vind ik heel wat anders dan meteen maar zeggen ik heb een beter en hoger bod gekregen net dus hij is nu weg! Maar goed we blijven wel verder zoeken! Is goed dan geef je maar een gil haha.....