titel zegt het al ik heb mijn 20 weken echo in zwolle, bij echo bureau 'echo enzo'. heeft iemand hier ervaring mee? krijg je het bijv. op dvd? want ik hoorde dat als je zelf een lege dvd meeneemt dat ze het dan soms voor je op dvd zetten maar ik weet niet of ze dat daar ook doen..
Ik heb mijn 20 wkn echo hier gehad,maar geen dvd mee gehad. Hier wist ik overigens ook niks van. IK ben tevreden over mijn echo daar. Ze hebben ruim de tijd genomen ( 1 uur) en ik kon kiezen dat mijn eigen verloskundige de echo daar deed.
Wij hebben ook daar de echo laten maken.. Wel tevreden over eigenlijk.. Over de dvd weet ik niet, hoorde ik pas achteraf.. Je kan er één meenemen en kijken wat ze zegt.. Je hebt daar standaard een uur voor de echo, maar ze doen wel alles heel grondig.. Bij ons kon ze het achterhoofdje niet goed zien, en ben bijna 1.5 jaar daar geweest, we mochten niet eerder weg dan dat ze het had gezien.. Ze leggen alles stuk voor stuk uit..
Ik ben hier ook geweest voor de 20 weken echo. Je komt daar een beetje raar binnen en moet gewoon plaats nemen in de wachtkamer en dat vonden wij een beetje gek, er was toen helemaal niemand. Uitgebreide echo gehad van anderhalf uur. Over een dvd weet ik niks.
krijg je wel eens een dvd met de 20 weken echo?? je krijgt er wel 1 wanneer je een pretecho laat doen. Deze hebben wij bij 'Baby in beeld' gedaan, ook in zwolle. Erg leuk.... Over die andere heb ik geen idee. Wij hebben de 20 weken echo in Dedemsvaart gedaan. Veel plezier met de echo, het is echt heeeel bijzonder. Vonden wij tenminste...
hier eind deze maand daar naar toe en weet niks van een dvd ofzo bij een andere echobureau doen ze dat wel maar dat is de pretecho
ben er inmiddels geweest, ik vond ze ook goed! moest alleen naar de deur springen en weer terug, omdat de baby niet wou draaien. beetje genant in je onderboek, maargoed
Ja nouja, ik moest mn broek tot over mn kont uittrekken voor de echo, en die zakte tijdens het springen natuurlijk nog verder naar beneden dus toen was het in mn onderbroek ja