hallo dames, ik heb sinds gisteravond een hele zachte buik als ik lig en zit, echt heel zacht ik vindt het gewoon bijna eng omdat hij normaal nooit zo zacht is, ik zou hem eigenlijk gewoon helemaal in kunnen drukken maar dat durf ik niet zo goed. ik ben nu ruim 34 weken zwanger. zijn er meer meiden die hier last van hebben? groetjes annemijn
Misschien is de kleine met zijn rug naar jouw rug toe gedraaid? Dan zit er dus meer ruimte tussen jouw buikwand en de kleine. Voel je hem/haar wel gewoon, zoals voorheen? Anders zou je voor de zekerheid de vk kunnen bellen. Zij kunnen heel goed voelen hoe hij/zij ligt en het hartje laten horen.
ja dat zou idd ook nog kunnen ja... ik voel de baby wel bewegen maar ook meer in me onderbuik nu dus denk dat hij/zij ook is ingedaald. ik moet morgen naar de vk en dan zal ik het ook idd even aangeven maar ik was al nieuwschierig hihi.
Ik begrijp je zorgen, maar troost je met de gedachte dat hij/zij niet zomaar kan zijn verdwenen. Wellicht inderdaad een andere houding....ligt misschien wel zodanig op de achtergrond dat hij/zij de organen gewoon iets in de verdrukking duwt.
Hoi Mama Annemijn, Ik ben nu ook bijna 34 weken en ik heb het ook!!! Gek gevoel hé??? De kleine is dan ook echt kwijt in mijn buik... Mijn ukkie schopt en beweegt nog extreem veel dus maak me er niet echt zorgen om... Je bent in ieder geval niet de enige Wat ik vooral dacht is.... wat zacht,,,zal wel gek zijn als de baby dalijk echt niet meer in je buik zit...Lekker puddingbuikje heb ik dan
hi meiden, Ik heb dit ook hoor ben nu 36 weken zwanger en betrapte mezelf er van de week zelfs op dat ik gedeeltelijk op mijn buik lag. De kleine is al helemaal ingedaald dus het kan hier best mee te maken hebben. Maar ik had soms ook het gevoel van, die kleine is toch niet opgelost ofzo haha.
heey dames, ik heb het gister aan de vk gevraagd en zij zei dat kan door te veel vruchtwater, baby is anders gaan liggen of me buik is gewoon zo onspannen maar het kan helemaal geen kwaad en moest er juist gewoon van genieten. ons kindje was ook ingedaald dus misschien dat dat er ook mee te maken heb hoor maar het hartje klopte gewoon goed dus niks aan de hand