hee meid! Hier met de 16 wkn ook een geslachtsbepaling gehad en het klopte een meid!! dat wisten we trouwens zeker want ze draaide om,gooide dr billen omhoog en zagen duidelijk op het scherm dus, 2 billen maar niks ertussen en dat was met de 20 wkn / 28 wkn en 38 wkn ook nog zo hihi
He kelly! Gewoon lekker genieten van je echo! Je hebt toch het recht je kindje zo vaak mogelijk te zien als je kunt. Je hebt de echo net eerder als ik, ik heb m 16 december! We gaan elkaar even op de hoogte houden he? Spannend. Ik heb zelf ook al een dochter en ik zou t nu wel leuk vinden om een zoon te krijgen maar als het er op aan komt maakt het me echt niet uit. Ik heb me laten pendelen vandaag en daar kwam wel jongetje uit. Grappig allebei 26 mei. Laten we elkaar volgen :d
Hee Cle, Ja leuk gaan we zeker doen! Ben heel er benieuwd volgende week zaterdag. Spannend he! Het is mijn 2e kindje maar toch is het weer helemaal alsof het nieuw is! Maar eh, wat bedoel je precies met je laten pendelen? vertel! ben nieuwsgierig hihi xxx Kelly
Ik mag over een dikke week, bij mn dochter niet geweten en nu weten we het over een dikke week al. Vind het zo bijzonder want het voelt allemaal nog zo pril
Ja bijzonder he! Ik ben er nog maar net aan gewend. Ben pas blij sinds de 12 weken echo. Ik heb in juni dit jaar een MK gehad, mijn kindje bleek niet te leven met 11 weken dus ik was erg voorzichtig met "blij" zijn zeg maar. Dus ik zit nog in de periode van, jeetje ik ben zwanger!? En dan hoor ik volgende week gewoon al of het een meisje of jongen is! Dat is echt fantastisch!!!! xxx Kelly
Odess, maar dan ben je 15,5 weken, toch? Is het dan al wel echt duidelijk? Ik kan ook niet wachten om te horen of we een jongen of meisje krijgen, maar ik ben zo bang dat het uiteindelijk bij de 20 weken echo toch anders blijkt!
Dat klopt, ze doen het vanaf 16 weken maar dit was de enige mogelijkheid. Ik heb het ook gezegd en zei de dame aan de telefoon dat we gratis terug mochten komen als ze het niet kunnen zien, dus we gaan het meemaken!
Morgen heb ik eindelijk de geslachtsbepaling!!!!!!! Om 16.45 dus wordt een lange dag!!! Hopelijk gaat hij of zij het even goed showen!! Ben zo benieuwd!!
Hier ook zo'n ongeduldige miep haha. Ik was zo nieuwsgierig. Ik heb ook een pretecho laten met 16 weken. Hij kon meteen zien dat het een meisje is. Met de 20 weken was het ook duidelijk zichtbaar en een paar weken geleden heb ik een 3d echo laten maken en nog steeds overduidelijk een meid. Het ligt er natuurlijk ook aan hoe de kleine ervoor ligt. Hopelijk werkt jouw kleine uk mee . Suc6 en veel plezier dan
Hier ook precies 16 weken en overduidelijk een meid volgens de echoscopiste . Deze zei geen uitspraak te doen als ze niet 100% zeker is dus voorlopig gaan we er maar vanuit dat ze het goed heeft
@ Cin22, laat je vanmiddag even weten hoe of wat!!! Erg leuk haha, spannend hoor, succes vanmiddag! @ Loki09, wat leuk zeg, gefeliciteerd! Dus vanaf nu valt jou oog alleen nog maar op roze? haha, vind je ook niet dat de kleertjes met neutrale kleur nooit zo leuk zijn? Als ik eenmaal weet wat het is dan wordt het alleen nog maar blauw of roze! haha, geweldig om te horen dat er toch zoveel meiden zijn die een geslachtsbepaling doen rond de 16 weken. Ik dacht echt dat ik de enige was die zo vreselijk ongeduldig was! En Loki09 heb je mooie echo foto's er ook bij gekregen? Ook van het hele kindje in beeld? Groetjes Kelly
Mijn rede was ook voornamelijk dat ik gericht shoppen veel leuker vind. De basis (kinderwagen, meubels) blijven wel neutraal maar de rest mag wel stralen! Ik vond de foto's wat tegen vallen maar wij hadden dan ook wel extreem duidelijke foto's met 12 weken. Ik zal ze dadelijk er bij zetten in mijn album
Heb de echo gehad... Eerst was het niet goed te zien.... Benen dicht of navelstreng er tussen. Het zag er dus naar uit dat ik volgende week even terug zou moeten komen... Maar na wat porren en draaien begon het kindje zich te bewegen en werd het duidelijk namelijk.....een MEISJE!!! Helemaal super! Alleen durf ik het dan toch weer niet te geloven.... Stel je voor dat het toch een jochie is... Over 3 weken heb ik zoiezo de 20wkn echo dus dan weten we het helemaal zeker!
Wat leuk Cin! Ik heb met 15 weken 4 dagen een pretecho, ook speciaal voor het geslacht. Lijkt me leuker shoppen als je het gericht kunt kopen allemaal!
Hee Cin, Wat leuk een meid!!! van harte haha, maar nu durf je het niet te geloven ... hihi, dat hoor je zo vaak he! Bijna al die dames hebben dat ... maarrrrr toch zijn we eigenwijs en doen zo'n 16 weken echo. Wij vrouwen moeten altijd 3 of 4 keer de bevestiging krijgen voordat we het geloven haha. Maar meid, geef je er gewoon lekker aan over! Als ze zouden twijfelen dan denk ik niet dat ze zo tegen je zegt het is een meid. Al is het bij een meid denk ik moeilijker te geloven als andersom. Bij een meid kunnen ze "iets" over het hoofd gezien hebben maar als ze bij een jongen "iets" zien hangen kan dat de volgende keer niet ineens weg zijn hahahahahha Ach nee ik wil je niet ongerust maken, ik zou zeggen ga lekker de stad in dit weekend en zoek je helemaal gek naar rozeeeee!!! Geniet van je zwangerschap! Ik ben volgend weekend aan de beurt. Hou jullie zeker op de hoogte! xxx Kelly
Hallo Dames! Nou ik heb mijn echo gehad hoor, afgelopen zaterdag toen was ik 16 weken en 2 dagen zwanger. En het was duidelijk een MEISJE !!!! Ben zo blij haha, heb al een dochter maar ik vind meisjes zo geweldig hihi. Ik mag me straks trotse moeder noemen van 2 dochters!!! Nog meer dames een pret echo in het verschiet??? Groetjes Kelly xxx
Hee, ik had je berichtje hiervoor nog niet gelezen, haha inderdaad persé een pretecho willen en het dan niet geloven.... raar eigenlijk!!! Als ze het niet zeker wist had ze me terug laten komen dus ik geloof het wel Moet ook zeggen dat bij iedereen die ik ken het gewoon klopte heb alleen hier op ZP 1 of 2 verhalen gelezen dat het niet klopte en wij vrouwen gaan ons dan aan DIE verhalen vast houden he hahaha Ieder geval...!!! Gefeliciteerd, super leuk 2 dochters.. Lijkt me inderdaad ook geweldig hoor een meisje!
Hee Odess, Gefeliciteerd !!!! Jij stort je nu dus helemaal op het blauw hihi. Nou Cin22 en ik dus op het roze. Geweldig mooi he, dat je nu gewoon weet of je een zoon of dochter krijg. Ben zo blij, zit met recht op me ROZE wolk hihi..... Succes meiden! XXX Kelly