Iemand ervaring met een babyfoon app voor de iPhone en iPad?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Sensa, 17 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sensa

Sensa Bekend lid

22 mei 2009
    591
    0
    0
    Pedagogischmedewerker
    Apeldoorn
    Hallo,

Mijn vraag zegt het eigenlijk al, is er iemand die een app heeft om zo de kleine in de gaten te houden? (Via de iphone en ipad) Ik zag verschillende in de app store.

Je hebt met camera en zonder.. Welke hebben jullie en hoe bevalt de app?

Groetjes, Sensa

2. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Wij hebben sindskort deze:

IP Camera Babyfoon SD Excellent - IP Babyfoon - Babyfoon met camera - Webshop - Snelle levering van beeldbabyfoons

Kan met zowel een gratis app (zonder geluid) als app met geluid en bevalt ons tot nu toe prima! Kan zowel op de iPad, laptop als mobiele telefoon (android) inloggen en de jongste in de gaten houden. Beeld is prima zowel bij dag en nacht, was alleen even een geklooi om hem goed geïnstalleerd te krijgen, maar uiteindelijk goed geïnstalleerd in ons draadloze netwerk en dus erg tevreden!

3. Sensa

Sensa Bekend lid

22 mei 2009
    591
    0
    0
    Pedagogischmedewerker
    Apeldoorn
    Oh, dit bedoeld ik eigenlijk niet.. Hihi..
    Ik bedoel eigenlijk een app die je download voor beide apparaten. En doormidden hiervan kun je dus je kleine in de gaten houden via je iPhone omdat de iPad dan in het kamertje staat. ;)

Maar dit is ook handig.. Alleen gelijk zo duur. Ik zoek nog even verder..
    Bedankt voor je antwoord. :)

4. Sensa

Sensa Bekend lid

22 mei 2009
    591
    0
    0
    Pedagogischmedewerker
    Apeldoorn
    Oh, dit bedoeld ik eigenlijk niet.. Hihi..
    Ik bedoel eigenlijk een app die je download voor beide apparaten. En doormidden hiervan kun je dus je kleine in de gaten houden via je iPhone omdat de iPad dan in het kamertje staat. ;)

Maar dit is ook handig.. Alleen gelijk zo duur. Ik zoek nog even verder..
    Bedankt voor je antwoord. :)

5. Sensa

Sensa Bekend lid

22 mei 2009
    591
    0
    0
    Pedagogischmedewerker
    Apeldoorn
    Raar.. Staat het er ineens twee keer!

6. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

11 jan 2010
    2.855
    0
    36
    wij hebben de camera van Medisana bij de Mediamarkt gekocht maar zag hem laatst erg goedkoop voorbij komen bij de Grouponacties ;)
    is ook niet wat je zoekt eigenlijk maar bevalt zo goed dat ik hem toch even met je wil delen.

hiermee kan ik haar zien op de Ipad en Iphone

7. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    @ sensa: sorry, niet helemaal begrepen. Wij kozen hiervoor omdat we 1 iPad hebben en geen iPhone of iets anders was het een optie geweest hier. Nu dus voor een ip-camera gekozen omdat die in vergelijking met de meeste beeldbabyfoons erg meevalt in prijs en ook buitenshuis gebruikt zou kunnen worden etc.

Hopelijk heeft iemand anders wel ervaringen voor je om te delen :)

8. Sensa

Sensa Bekend lid

22 mei 2009
    591
    0
    0
    Pedagogischmedewerker
    Apeldoorn
    Geeft niet hoor! Wij hebben al een babyfoon.Vandaar dat we niet gaan voor een dure camera erbij. Maar ik was benieuwd hoe de ervaringen zijn met de apps. Omdat ik straks graag de baby wil volgen, mocht ik de oudste snel van school moeten halen.

9. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Ik heb de app babyfoon 3G!

Die installeer je dan bijvoorbeeld op je iPhone en je iPad (1x betalen iets van 3,70) en dan kun je er 1 laten functioneren als babymonitor en 1 als ouderunit. Ik gebruik hem voor als mijn dochter in de auto in slaap is gevallen en haar slaapje dan echt even nodig heeft. Mijn tel laat ik dan ik de auto bij haar en zet binnen de app op mijn iPad aan. Hij geeft niet continu beeld (vreet batterij) maar springt pas aan als er geluid is. Je kunt wel tussendoor een foto opvragen.

Ik vind hem fijn werken! Voor ons echt maar als dochter dus wat slaapt in de auto (vaak maar een kwartiertje) en omdat mijn vriend hem ook op zijn iPhone heeft kunnen we hem ook gebruiken als we ergens zijn.

Deel Deze Pagina