Ik ben er uit, ik wil bevallen in bad. Via waterooievaar een bad gereserveerd. Wie heeft ervaring met in bad bevallen? Ik ben twee keer gewoon thuis in bed bevallen...
Hoi, Ik heb toevallig een maand geleden precies dezelfde vraag gesteld. Zie bijgaand forum (ik hoop dat het zo werkt): http://www.zwangerschapspagina.nl/de-bevalling/433027-bevallen-bad-ervaringen.html Ik ga er nu helemaal voor. Succes!
Hoi Bearke, Ik kan je inmiddels vertellen dat in bad bevallen een geweldige ervaring was. Mijn kindje zwom als het ware gewoon naar buiten en ik heb de laatste weeen als minder pijnlijk ervaren dan bij mijn eerste bevalling. Een superervaring en indien wij ooit voor een 3e gaan (moet er op dit moment even niet aan denken!) heb ik geen enkele twijfel en beval ik weer in bad! Groetjes!
Zonnetje van harte gefeliciteerd!!! Geniet er lekker van! Ik heb nog een aantal badbevallingen bekeken op internet en het bad is gereserveerd! Het lijkt me een prachtige ervaring!
Lijkt mij ook heerlijk. Mijn zoontje kwam t vroeg, dus van een badbevalling was geen sprake. Ik had het er wel al met de vk over gehad. Ze hebben zelf een bad dag ik kon lenen. Deze keer ben ik toch aan het twijfelen of ik niet in het ziekenhuis wil bevallen, maar thuis zou ik het bad wel willen.
Ik heb ook een reservering gemaakt. Of tenminste de aanvraag gedaan. Lijkt me echt een prachtige ervaring!
Ik zou het ook wel willen, zou het ook thuis in je eigen (wel ruime) ligbad kunnen? Zie hier niet weken lang een bad in de woonkamer staan met m'n zoon.....
Die zet je ook pas op als je aan het bevallen bent En ik denk dat het ligt aan je vk. Ze moet er wel goed bijkunnen, in het ziekenhuis kunnen ze rondom, dat is vaak niet in je eigen badkamer.
Je zet zo´n bad idd niet al weken van te voren op Soms zijn er vk´s die een bevalling in een ´normaal´ bad goed vinden, maar dit moet je wel altijd van te voren overleggen met je vk. Ben zelf gewoon 2 keer thuis in mijn eigen bad bevallen (hoekbad).
Hier bij de jongste in bad bevallen. Ik vond het een super ervaring! Bevalling wat vergeleken bij de oudste een eitje... naja 't is nooit leuk maar ik zou deze bevalling nog wel een keer overdoen. Hier via de vk een bad gehuurd, stond hier een kleine week in huis klaar. Oudste vond dat prachtig en ging er een paar keer per dag even in spelen. Tijdens de bevalling was ze niet thuis en toen ze weer terug kwam en alles opgeruimd was, vroeg ze gelijk waar het zwembad was gebleven hihi
ik ben ook in bad bevallen in het ZH, Het ziekenhuis had er nog geen ervaring mee, voor mij wel 2 die een poging hebben ondernomen, maar zijn alsnog 'gewoon' bevallen. VOor mijn verloskundige was het ook de eerste keer een badbevalling.idemdito voor de verpleging. Het was een ontzettend mooie ervaring Ik heb zelf een bad etc.. gekocht en dit meegenomen naar het ZH. Zij hadden geen bevallingsbad en ik moest in het ZH bevallen. ivm mijn vorige bevalling. Het is dat er niet nog een 3de komt, maar anders was het weer in bad gebeurt. Heerlijk wat een ontspanning, vanaf het moment dat ik mijn voet in het water zette. De pijn was prima op te vangen en een stuk minder dan bij mijn eerste (bed) bevalling. Hoe ze mooi in het water terechtkwam, geen scheurtjes of wat dan ook. Ik raad het iedereen aan om in bad te bevallen