Af en toe, hij gaat het binnenkort weer doen omdat we op vakantie gaan. Maar hij scheert zich niet helemaal kaal, maar het grootste gedeelte gaat er van af.... Hij scheert zich trouwens helemaal. Buik, borstkast, tot de schaamstreek (benen niet!)
Yep Maar hij scheert niet met een scheermes, maar met een soort van ontharingsspul voor mannen, omdat hij niet tegen scheermesjes kan. Met dit spul doet hij ook zijn gezicht en schaamstreek.
mijn kerel idd ook buik borstkast enzo heel soms oksels maar nooit zijn benen(gelukkig niet!) @Wub: leuk hondje op foto, lijkt op die van mij een beetje
offtopic: ze zeiden dat t mix is tussen border collie en labrador. ze is sneller dan labrador en dunner en spitsere kop en rare oren die opzij staan haha
Hij scheert zijn borst en buik glad en zijn oksels en schaamstreek trimt hij zodat het er netjes uitziet (kaal vinden we allebei iets te veel van het goede )
hij scheert zijn buik en soms de schaamstreek, maar onder de oksels nooit. hij vind het wel altijd erg jeuken als hij zich heeft geschoren
nope, hier wordt niks geschoren(bij hem dan he.., alleen t gezicht. Ik vind t prima zoals t is hij heeft gelukkig geen borsthaar
Nee, z'n okselhaar knipt ie alleen een beetje bij. Ik vind kale oksels er altijd zo raar uit zien bij mannen. Schaamstreek en gezicht scheert ie helemaal en voor de rest niks. Vind het wel prima zo!
Hier ook geen geschoren oksels, hij houd het wel bij dus het is geen oerwoud maar er word niet geschoren, zijn schaamstreek scheert hij wel ..
Me mannetje scheert zijn oksels en schaamstreek. Borsthaar heeft hij niet veel dus dat staat wel sexy net zoals het streepje van z'n navel tot aan zijn schaamstreek vind ik erg sexy.
Hij scheert nu nog alleen z'n oksels. Vroeger ook z'n borsthaar, maar hij heeft al niet veel en kaal vind ik niks.
bikilijn word hier ook geschoren (niet helemaal kaal) behalve de "navelstreep" want dat hoort er vind ie. Er zitten maar 5 borsthaartjes dus die mogen blijven staan.