ik twijfel nu

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door sty, 14 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sty

sty Lid

23 jan 2008
    14
    0
    0
    student
    antwerpen
    ben nu eind 8 ste maand en op mijn 5 de maand werd mij meegdeeld dat ik een jongen ging krijgen ;nu beweert IEDEREEN dat ik een meisje ga hebben en al de tests duiden ook op een meisje .
    heb terug een afspraak in 2 weken
    kan het zijn dat het toch een meisje is ,ben enorm aan het twijfelen dat de gyne niet goed gezien heeft ...

maakt voor mij absoluut niet uit wat het wordt ,zolang het maar gezond is!

2. Puck70

Puck70 Bekend lid

6 jan 2008
    759
    0
    0
    Welke tests?

3. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Ben ik ook benieuwd naar. :(:

4. Lelie4

Lelie4 Actief lid

10 feb 2008
    182
    0
    0
    ja vroeg ik me ook af..zou toch het eerst vertrouwen op de gyn en ja een foutje is menselijk natuurlijk!

5. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    Wat grappig dat je mensen röntgenogen zouden moeten hebben (tenslotte moeten ze door jouw buikwand heen kijken) eerder gelooft dan de gyn tijdens de echo! Ik ben ook erg benieuwd naar die testjes maar denk wel dat je de gyn maar moet geloven hoor.. is toch waarschijnlijker!
    Ik neem aan dat je met 5 maanden een 20 weken echo hebt gehad en toen het geslacht hebt gehoord? Oja, als ze bij een echo jongetje zeggen dan is het heel onwaarschijnlijk dat ze het fout hebben... Meisjes willen ze nog wel eens niet goed zien.

Succes

6. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.812
    4.050
    113
    Iedereen is er van overtuigd dat ik een jongen krijg, maar het wordt toch echt een meisje. Alle testen gebaseerd op de bakerpraatjes zeiden dat ik een jongen zou krijgen, maar dat is het echt niet.

Ik zou ook afgaan op wat de gyn zei.

7. sty

sty Lid

23 jan 2008
    14
    0
    0
    student
    antwerpen
    tests die ik op het internet vond en ook de bakerspraat en de chinese horoscoop ;van al die toestanden :)
    bij de 20 weken echo werd mij gezegd dat het een jongen ging worden ,had het niet gezien op de echo zelf
    heb gewoon schrik dat opeens op de bevalling zelf ;we toch een meisje gaan krijgen

heb al alles in het blauw gekocht :)

8. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.191
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Nou meid als ze bij de echo zagen dat het een jongentje wordt zou ik daar maar vanuit gaan hoor! Gefeliciteerd in ieder geval.

gr vruchtje

9. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Ben benieuwd waar "iedereen" het raden van het geslacht dan op baseert....
    Ik zou toch echt op de mening afgaan van degenen die daar meer verstand van hebben, in dit geval dus diegene die de echo heeft gemaakt.

10. moesje83

moesje83 Bekend lid

18 apr 2008
    911
    0
    0
    ik ook op de gyn afgaan hoor

11. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    Ze dachten dat ik een jochie zou worden , maar ik speelde te graag met de navelstreng , dus tja , toen ik ter wereld kwam , as het eerste wat de verloskundige zij , komt er nog een tweede? het zou toch een jongetje worden?

12. Syl72

Syl72 Bekend lid

14 mrt 2008
    817
    176
    43
    Hahaha, maar dat is zo te zien al 18 jaar terug en de echo's zijn gelukkig wel weer verbeterd. Ik heb dezelfde twijfel. Vorige week 20 weken echo gehad. De echoscopiste heeft zelfs vergroot uitgelegd hoe het tussen zijn benen in elkaar zat. Ook een foto met een pijl erbij als bewijs dat het toch echt een jongetje is. Ze was er niet 100, niet 200, maar 1000 % van overtuigd dat het een knul is....en toch ben ik er niet gerust op. Maar dat komt omdat het voor mijn gevoel een meisje zou zijn. Toch wil ik graag nog een 2e (pret)echo om het zelf nogmaals te zien (hoezo onzeker; gekke hormonen). Als ze zo overtuigd is, kan ze er haast toch niet naast zitten (met foto als bewijs, ook al kan je me alles wijs maken op zo'n foto)? Ik zit dus met hetzelfde; helaas kan ik je twijfel niet wegnemen....

13. sty

sty Lid

23 jan 2008
    14
    0
    0
    student
    antwerpen
    wel grappig hoe sommigen er zo overtuigd zijn dat ik een meisje heb ;)

14. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Haha ja hoor, klinkt bekend. Ik voelde zelf al dat het een jongen was, maar iedereen zei: het is een meisje hoor! De echoscopiste zei: zonder twijfel, een ventje! Je had de koppen van al de 'helderzienden' in mijn omgeving eens moeten zien muawhaha1 En ik geloof de echoscopiste toch echt wel hoor, want ik zag duidelijk zijn willy wortel!

15. Mirthe81

Mirthe81 Bekend lid

21 feb 2008
    590
    0
    0
    Ach ik had heel sterk het gevoel dat het een jongetje zou zijn. Ook alles wees er op: naar voren dragend, niet misselijk, geen puistjes etc. Al die bakerpraatjes dus.
    Het is een hele mooie meid geworden.
    Ik zou ervan uitgaan dat de echoscopiste het wel goed heeft en niet al die mensen die het op niets baseren.

16. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    af en toe hoor je wel eens dat ze het niet goed hebben gezien, maar dat is maar heel weinig.
    eigenlijk zien ze het bijna altijd goed, en de uitzondering die hoor je, maar dat is toch altijd zo?

Deel Deze Pagina