Hallo meiden, Ik ben al een poos aan het klungelen met de zeer droge, eczeemachtige huid van Nina. Op dr buik heeft ze vele rode droge plekken. Ze heeft er nog geen last van en dat wil ik ook graag voorkomen. Ze heeft al verschillende zalfjes gehad, waaronder hydrocortison. Daar ban ik niet zo blij mee omdat er hormonen in zitten. Nu lees ik steeds dat Dermalex zo'n goed resultaat moet geven. Zou zo graag haar weer haar zachte babyhuidje terug geven Wie heeft hier ervaring mee? Ik hoor het graag!! Groetjes!
Ik heb deze aangeschaft voor mijn zoontje, maar het had helaas voor ons niet de gewenste resultaat. Toen heb ik mijn apotheek gevraagd en die adviseerde mij Lipikar Baume. Een creme die heel veel in Belgische ziekenhuizen wordt gebruikt voor baby's met eczeem. Is te koop voor ongeveer 16 euro voor een grote tube. Maar hij werkt echt goed! Mijn zoontje had ook van die plekken op zijn buik en benen. Echt droog en het jeukte ook soms bij hem. Soms heeft hij nu ook last van eczeem op zijn wangetjes. Na een paar dagen smeren met Lipikar en het is over. Ik heb het aan meerdere moeders geadviseerd en later kreeg ik te horen dat de eczeem minder werd. Het beste kun je het gelijk na een badje insmeren. Hierdoor werkt het veel beter. Verder gebruik ik ook Ictiane. Is alleen verkrijgbaar in Belgie, je kunt het ook bestellen volgens mij via de internet. Het wordt ook gebruikt voor de droge huid. Bij mijn zoontje werkt het ook heel erg goed. Ik wens je in ieder geval succes.
k wil je nog even bedanken voor de supertip! Ik heb het meteen aangeschaft en het werkt zo goed!! Ze is grotendeels van haar droge plekken af! Echt een aanrader dus!
Hartstikke fijn om te horen! Ben echt blij voor jou. Heerlijk toch als je kind niet zo veel meer last heeft van eczeem. Hopelijk lezen meerdere moeders dit en kunnen ze deze tip ook gebruiken.