Dag dames... Tijdens mijn zwangerschap hebben wij besloten dat ik mijn zaak waar ik t te druk mee had te verkopen. Met twee kinderen was t niet te combineren. Ongeveer met 20 weken zat ik thuis bruisend van de energie en genoot van mijn vrije tijd. Was de hele tijd in de weer Nu merk ik dat ik een luie draak aan t worden ben. T enige wat ik doe is poetsen en verder niets. Ben wel de hele dag bezig maar ga niet echt meer wat ondernemen. Ik heb enorme moeite met opstaan en lig ook echt te lang in bed. Iedere dag t zelfde doen wordt ook echt saai... Hoe hervind ik weer de energie en wordt ik weer bruisend. Heb ook echt last van t weer. ... Wie herkent zich of heeft tips.... iedere dag wil ik gaan sporten maar ik doe t niet hahahahahahahaahha
- knutselen met je kinderen, of je oudste - op bezoek gaan bij familie/vrienden - speeltuin of wandelen in het park/bos - kijken of er leuke dingen te doen zijn in je buurt - een baan zoeken Ik snap het wel hoor, ik zit nu bijna een half jaar te zoeken naar een baan en de noodgedwongen thuisblijfmoeder uithangen is niets voor mij. Ik ben gelukkiger als ik werk. Deze week de 2e ronde voor een fulltime IT functie en ik hoop zo dat dit 'm wordt.
Nee een baan zoeken is geen optie, er moet iemand voor de kinderen zorgen. Pfffff wil gewoon energie..... Speeltuin en naar t bos zijn zeker leuke dingen en heb ik afgelopen woensdag ook gedaan toen t lekker weer was. .. Ik moet gewoon fit zijn ... en laat t aub lente worden. .... Ik doe nu een lente dansje .....
Zorg voor een vast dagritme en plan iedere dag 1 of 2 activiteiten ( buiten t poetsen om...) en hou je aan je planning!