Ruim een maand geleden kreeg ik pijn aan mijn knie en bovenbeen. Ik dacht dat ik weer een ontsteking in mijn knie/been had, dat had ik al een keer eerder gehad. de ha dacht wat te voelen in mijn knieholte (cyste) dus stuurde ze me door naar het zh voor een foto en een echo. Ik kreeg pijnstillers en ontstekingsremmers mee in de tussentijd, het gevoel van een onsteking ging weg, alleen andere klachten bleven en kwamen op de oppervlakte. Vooral als ik fiets gaat mijn knie vaak op slot. Mijn knie en vooral bovenbeen gaan pijn doen als ik me wat inspan (lees een stukje moet lopen, traplopen of fietsen) als ik door mijn knieen ga of al pijn heb dan lijkt het dat ik idd wat voel zitten in mijn knieholte(niet aan de buitenkant maar vanuit de binnenkant voel ik dat. Waar ik al bang voor was is dat er niks uit de echo en foto zijn gekomen, ze gaat nu met de ha overleggen wat evt te doen. Maar ik dacht, herkent iemand misschien deze klachten? Ik ben bang dat ze niks kunnen doen en dat ik er mee door moet lopen.
Door laten sturen naar een orthopeed en een mri laten maken. Echo ziet weinig van de knie en een foto alleen botten. Klinkt als banden waar je last van hebt. Vaak mag een huisarts ook wel een mri aanvragen, maar niet alle verzekeringen vergoeden dat.
Dank je wel. Ik dacht zelf idd ook dat ze er niet alles aan konden zien. Volgens mij gingen ze uit van mijn botten terwijl mijn gevoel zegt dat dat het niet is. Ik ga ook even zoeken op mijn banden, kijken of ik het herken. Ik ga als ze het zelf niet doen dan ook wel aandringen op een mri. De klachten zijn niet beter helaas.
Heel vervelend dat ze zo niks kunnen vinden... Ik hoop dat ze er achter komen. Klinkt inderdaad iets met de banden.