Even n.a.v. het andere vuurwerk topic. Maken jullie je kind of kinderen wakker om 00:00? En hoe oud zijn ze? 2 jaar terug was ons zoontje 4 maandjes. Toen werd hij zelf wakker van het vuurwerk en heeft beneden even gezellig meegekeken. Vorig jaar is hij niet wakker geworden en hebben wij hem lekker laten liggen. Dit jaar weet ik het nog niet zeker. Hij is nu 2,5. Maar ik denk dat we hem laten liggen. Aangezien het bij hem altijd even duurt voordat hij ECHT wakker is nadat je hem wakker maakt. Dus dan zul je net zien dat hij pas ECHT wakker wordt als het net voorbij is. Maar we denken wel dat hij het fantastisch gaat vinden. Kan ook zijn dat hij toch uit zichzelf wel wakker wordt. Het is een lichte slaper. & Dan mag hij natuurlijk even meekijken! Wat doen jullie?
Denk dat ik mijn zoon van 3,5 jaar wel wakker maak. Weet zeker dat hij al het vuurwerk prachtig vindt
Vorig jaar was ze wakker geworden. Denk dat we haar dit jaar wakker maken, denk dat ze dat erg leuk vindt.
Onze dochter is nu 15 maanden en elke avond maken we haar even wakker om een uur of 11 voor een schone luier en een beetje drinken. Soms is ze klaarwakker en mag dan nog even bij ons in bed ouwehoeren. Ze slaapt daarna ook zo weer in. Jaarwisseling is dus makkelijk bij ons; halen mevrouwtje gewoon uit bed zoals altijd, alleen dan wat langer op met veel lawaai erbij, haha!
Mijn dochter is ook bijna 2.5. Maar ik laat haar slapen. Misschien word ze zelf wel wakker en dan mag ze er even uit natuurlijk.
zoiezo hou ik mijn zoontje wakker, aleen middagdutje . hij vind nieuwjaar zo geweldig! in 2011 eind van het jaar zo beetje was ik zwanger van mijn zoontje . was echt helemaal geweldig om die vuurwerk te zien en ik was zo blij dat ik zwanger was!!
Vorig jaar hebben ze er lekker doorheen geslapen. Als ze niet wakker worden dan laten we ze gewoon liggen, worden ze wel wakker dan mogen ze natuurlijk gezellig mee koekeloeren.
Ik hoop dat ze er lekker doorheen slaapt, geloof niet dat er veel harde knallen zullen zijn in de buurt hier met vrijwel alleen maar ouderen
Twee jaar geleden sliepen ze er allebei doorheen. Vorig jaar alleen de jongste. Denk dat ik dit jaar de oudste net voor 12 uur maar even wakker maak zodat ze niet zo schrikt. Ga ervan uit dat de jongste wel doorslaapt en anders kan die ook even kijken.
Hier een zoon van 4,5jr, dochter van 2 en zoontje van 10mnd. Ik laat ze gewoon slapen als ze er niet wakker van worden. Ze zijn overigens nog nooit wakker ervan geworden.
Hier slapen mijn kindjes gewoon heerlijk door. Ik wil Kaan wel wakker maken, dus ik zie wel 😁
Wij maken ze wakker. Altijd gedaan ook.. Mijn zoon is gek op vuurwerk, verheugd zuch er nu al op... (Dan moet ik erbij zeggen, dat wij op een berg wonen en zo over een stad uitkijken... Het voelt veilig en is echt mooi om te zien).
mijn dochter van 6 maak ik wakker zij vind het wel mooi mijn zoontje van 3 laat ik slapen hij vind vuurwerk doodeng.
Vorig jaar lagen we alledrie al voor 12 uur op bed Dit jaar laten we hem gewoon slapen, maar als hij wakker wordt dan mag hij uiteraard wel even kijken
De oudste heb ik de eerste 4 jaar laten liggen...vorig jaar met 5 jaar werd ze wakker, nu is ze 6 en gevraagd of we haar wakker willen maken. De jongste laat ik gewoon liggen.
Vorig jaar werd onze dochter wakker van het vuurwerk. Ik zal haar er niet soeciaal voor wakker maken. Als ze wakker wordt dan is dat prima en mag ze wel even naar het vuurwerk kijken. Als ze doorslaapt is het ook prima