Iemand ervaring met een sociopaat/narcist???

Discussie in 'De lounge' gestart door daphnev85, 15 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.245
    11.826
    113
    Nee, maar je hebt wel google translate he. Als hij echt wil, dan kan hij er achter komen wat je typt. Pas echt heel goed op.
    Denk je dat als je in NL woont en hij weet dat je weg bent en hij niet welkom is, dat hij dan niet naar je toe zal komen en in je woning zal binnendringen?
    Maak een goed veiligheidsplan voor als je in NL bent. Ligt de politie en eventueel andere instanties meteen in als je in NL bent.

2. sannever

sannever Fanatiek lid

22 jan 2014
    1.784
    1.580
    113
    Vrouw
    Thuis
    Google translate werkt niet goed,er komen hele rare creaties uit als je wat vertaalt...:D,hij kan ook niet op mijn tablet overweg dus dat scheelt ook.
    In nederland heb ik al een plan van aanpak,oa deurbel gaat er vanaf,buren zijn op de hoogte en de wijkagent ga ik ook mee praten als ik hem tref.
    Mijn woning binnendringen gaat niet makkelijk,dan moet hij eerst langs mijn buren die overal van op de hoogte zijn...ik heb ergens ook het gevoel dat ik er redelijk makkelijk van af kom....hij vind het erger dat hij niet met zijn porsche kan toeren als dat ik en de kleine verhuizen...;)

3. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.245
    11.826
    113
    Ik hoop dat je gevoel hierin goed zit.
    Slim dat je al een gedegen plan hebt gemaakt. Dat geeft meer zekerheid en veiligheid.

4. Vlinder1985

Vlinder1985 Bekend lid

10 sep 2012
    802
    4
    18
    Utrecht
    Maar als ik het zo lees (zelf geen ervaring mee), dan zou het toch ook niet zozeer om jullie gaan, maar om het feit dat het niet gaat zoals hij het wil en dat hij daar kwaad om kan worden?

Misschien zie ik dit wel verkeerd hoor...

5. sannever

sannever Fanatiek lid

22 jan 2014
    1.784
    1.580
    113
    Vrouw
    Thuis
    Vlinder, je hebt voor een gedeelte gelijk,hij vind zichzelf erg belangrijk,belangrijk genoeg om mij als bediende te hebben...meneer ligt hele dagen op de bank,vernederd me,deelt bevelen uit enz....daarom heb ik aan de ene kant geen angst ervoor dat hij me weer terug wil maar ik blijf op mijn hoede...hij vind het nl vreselijk om iets zelf te moeten doen.Als ik weer thuis ben zit hij 1000km verderop,dat scheelt ook natuurlijk.

6. Vlinder1985

Vlinder1985 Bekend lid

10 sep 2012
    802
    4
    18
    Utrecht
    Dat is duidelijk.
    Wat een nare man, gelukkig zit hij op zo'n enorme afstand!
    Sterkte en ik hoop dat alles goed gaat!

7. daphnev85

daphnev85 Niet meer actief

Sterkte sannever, hopelijk verloopt alles vlot voor je en je baby. En zorgt je ex niet teveel voor last.

8. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Sanne, nog een paar dagen en dan ben je hopelijk voor altijd veilig.

Ik wil je veel succes wensen, samen met je kindje.

9. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    ik lees hier mee en vind het bijzonder om te lezen, ook hoe zo'n persoon je zo kan manipuleren..

het lijkt me erg moeilijk om ermee te moeten leven/omgaan.

Ik wou jullie allemaal een knuffel geven..

10. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Sanne, ik hoop voor je dat alles vandaag vlot en naar wens is verlopen.
    Ik wens je een fijne toekomst!

11. sannever

sannever Fanatiek lid

22 jan 2014
    1.784
    1.580
    113
    Vrouw
    Thuis
    Meiden ,lief dat jullie aan me gedacht hebben!Ik ben inmiddels in Nederland,dat is allemaal goed gegaan....binnenkort volgt een update,ik ga eerst ff bijkomen...

12. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.245
    11.826
    113
    He gelukkig zit je veilig hier.

13. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Succes Sanne!

Hopelijk wordt je ex alleen geen opdringerige stalker.

14. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Super dat.je veilig.Zit!!

15. Deliana

Deliana Niet meer actief

Dat is goed nieuws!

Idd lekker bijkomen nu en genieten van de kleine ;)

Sterkte in de aankomende periode

16. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Heftige verhalen..
    Sanne, ik hoop dat je je veilig voelt nu.

Daphne, bij jou alles nog oké?

17. daphnev85

daphnev85 Niet meer actief

Ja alles ok hier. Maandag hebben we een eerste afspraak samen bij een psycholoog gehad. Blijkt dat hij 8 jaar geleden bij dezelfde psy ook is langsgeweest. De psy had hem herkent. Sessie is goed verlopen, hij heeft het meeste gepraat. Heeft de waarheid verteld, dat hij soms heel erg agressief en gewelddadig kan zijn. Ik heb eerlijk gezegd niet veel de kans gekregen om iets te zeggen. Maar dat heeft de psy zelf ook wel gemerkt. Het heeft hem duidelijk goed gedaan om eens zijn hart te luchten en op het einde vroeg hij zelf voor een nieuwe afspraak. 15 december moeten we terug. Voorlopig ziet het er positief uit...

Sannever, al wat bekomen? Nog iets gehoord van je ex?

18. NiHeJa

NiHeJa Bekend lid

30 jun 2014
    845
    85
    28
    Oh wauw, wat zijn jullie dapper. Het moet niet niks zijn om zo te leven en dan keuzes te moeten maken. Niet alleen voor je eigen veiligheid, maar ook voor die van je kindje(s).

Ik moet zeggen dat veel dingen in dit topic me hebben verbaasd. Ik herken heel veel van mijn broer hierin terug. Fouten worden door anderen gemaakt, hij is perfect, ziet niet in dat hij raar leeft, heeft nooit geld, kan niet lang werken voor dezelfde baas. Jarenlang heeft hij mij vernederd, ik stelde niks voor. Toen ik op kamers ging zag ik pas de werkelijke waarde van mezelf. Hij kwam niet verder, hij is nog steeds de puber die alles beter weet. Kan niet voor zichzelf zorgen, maar volgens hem is dat niet zo. Zijn leventje is toch perfect? Ik dacht altijd dat hij maar gewoon gek was, ik wist niet dat er nog meer van zulke mensen waren. Van 1 ding ben ik wel blij; hij heeft geen vriendin. Als ik al jullie verhalen lees, hoop ik dat hij eeuwig vrijgezel blijft.

19. hardlopertje

hardlopertje Bekend lid

9 jul 2012
    853
    28
    28
    Ergens op de aardbol
    Sannever. Hoe is het bij jou nu?

20. Islah

Islah Niet meer actief

Volgens mij had ze er een nieuw topic over geopend.

Deel Deze Pagina