Zolang er nog geen duidelijkheid is, zou ik dus wel teug blijven gaan. Het kan ook om een buitenbaarmoederlijke of Mola zwangerschap gaan. Dat zal wel niet, maar mocht het wel zo zijn, dan kan je niet zomaar afwachten, dan moet dat goed in de gaten gehouden worden! Ik hoop voor je dat je morgen toch goed nieuws krijgt! Liefs, Snoopy
zouden jullie echt om de dag terug komen ook als je toch alleen maar teleurgesteld word?zouden jullie dan niet liever thuis wachten of het goed is of dat je een miskraam krijgt?
Jeetje meis, wat een onzekerheid allemaal. Ik heb hier geen ervaring mee, maar wil je veel sterkte wensen.
Wat ik hierboven al schreef, er kan evt. ook iets anders aan de hand zijn. Daarom willen ze je denk ik ook goed in de gaten houden, niet om jou te treiteren
ik baal hier vreselijk van,...maja beetje cliche he,iedereen zou balen en het kan altijd nog erger,jaja dat weet ik allemaal wel,....maar er zit iets in mijn buik wt ik misschien niet mag houden,begrijpen julli wat ik bedoel?dat gevoel knaagt aan me...een soort van,....en begrijp dit niet verkeerd,maar het is net of je een hele mooi trui koopt en hem weer terug moet brengen omdat er thuis een groot gat in blijkt te zitten,...elk kindje is one of a kind,...wat er ook wel of niet nog in me zit,het was een individu....en ik wil het graag leren kennen....
en ik dacht dat ik het van me af had gezet,zoals ik eerder schreef,maar nu de echo morgen steeds dichterbij komt komen al die gemixte emoties ook weer,...vooral angst...
Lijken me heel normale emoties. Je mag voelen wat je voelt. Het is ook een verschrikkelijke situatie waar je in zit. Een emotiole achtbaan, waarin hoop en vrees elkaar afwisselen.
ja ,...ik weet echt niet wat ik doen mot.mijn vriend zegt dat ik de emoties zelf opzoek door steeds te googlen naar situaties als de mijne,...en lees dan dat het 9 van de tien keer toch eindigt in een mk,,...en dan ben ik weer down,....ik ben zelfs op het punt waarin ik twijfel of ik deze zwangerschap wel door moet blijven zetten met hoop of ,...gewoon aannemen dat het niks word...ben op dit moment aan het kijken op de freya site,staat een grafiek voor het hcg gehalte...ik zou nu tussen de 21 en 35 dagen zwanger zijn.... mijn hcg had vandaag 5610 moeten zijn,maar morgen laat ik prikken ben vandaag niet geweest,...dan zou het overmorgen dus 12200 moeten zijn,en morgen 8415 moeten zijn....dus ik ben benieuwd...
He meis, Ik had verder geen klachten..Dan alleen bloedverlies tussendoor..HCG bleef laag...steeg heel langzaam... Maar niet voldoende... Uiteindelijk bleek het bij mij een BBZ te zijn,(met 12 weken)en ben ik geopereerd en hebben ze eileider verwijderd! Ik wil je heel veel sterkte wensen! Ik blijf je volgen! (Ik vind het heel rot om mijn ervaring te delen,maar erom draaien is ook niet goed!) Groetjes,Alida
het liefste kruip ik weg in een hoekje en ga ik morgen helemaal niet naar diestomme echo,kom ik toch weer helemaal overstuur thuis! stomme onzekerheid!
ja en hopelijk niet meer van mensen die alleen een beetje commentaar willen geven want daar zit ik niet op te wachten,reageer dan liever niet AUB,ben namelijk hartstikke nerveus en verdrietig en wil me hier niet gaan zitten opvreten door rotopmerkingen