ik zal het kort houden.op de twee echo's vorige week was zo goed als nog niks te zien.hcg was woensdag 2019,had dus vrijdag rond de 4038 moeten zitten maar het was 2805... wil dit echt direct zeggen dat ik nergens meer op hoef te hopen?dat het echt geen goede zwangerschap meer kan worden> ik heb deze vraag ook gesteld in het topic zwanger maar denk dat ik hier duidelijkere antwoorden krijg. morgen moet ik weer bloedprikken,had vandaag gemoeten maar ik durfde niet dus ben niet geweest,en morgen de derde echo... ik heb misschien deze week 2 druppels bloed verloren en verder geen klachten.....wie kan me wat meer vertellen over een slechte stijging van het hcg en loopt het altijd slecht af?
Ik geloof dat je nu al vele topics heb geopend Miranda sorry Ik denk dat wij je ook niet verder kunnen helpen
lieve marjolein,.. heb je iets tegen mij? wat ik ook doe,het is nooit goed. ik heb deze vraag gesteld bij zwangerschap maar zoals ik schreef hoop ik hier een duidelijker antwoord te krijgen...en aangezien ik niet e enige ben met een hcg probleem is het voor anderen ook informatief
@ miranda: ik kan me voorstellen dat je erg in onzekerheid zit, maar zoals danjo zegt zie ik jou topics ook overal terug! Misschien was het toch handig om vandaag naar het ziekenhuis was gegaan, zodat ze misschien jou vragen konden beantwoorden en dat je nu wat meer duidelijkheid had!
Volgens mij heeft het daarmee ook niet veel te maken Miranda, maar je kunt beter één van ons vragen om je andere topic te verplaatsen, zodat je kan kijken of je hier meer reacties krijgt. Het is niet toegestaan om hetzelfde bericht in diverse verschillende fora te stellen. Daarom doe ik deze dicht en zal ik de andere hiernaartoe verplaatsen voor je, zodat je kan kijken of je hier nog meer reacties krijgt, goed? Groetjes, Josien