Buik opgeblazen..

Discussie in 'De lounge' gestart door Belle22, 28 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Belle22

Belle22 Bekend lid

22 jan 2015
    653
    210
    43
    Vrouw
    Hoi dames!

Mijn buik is de laatste dagen zo erg opgeblazen dat ik wel 4/5 maanden zwanger lijk.. Volgens mij zit het gewoon vol met gas, af en toe laat ik een klein windje maar het blijft maar vol.. Sowieso kan ik het niet laten waar mijn vriens bij is dus ik krijg het d'r niet zo makkelijk uit.. Hebben jullie tips om wat minder gas in m'n buik te hebben?

En even een vraagje wat in m'n hoofd opkom nu, laten jullie windjes bij jullie vriend/man? Haha beetje gênant maar ik vroeg t me opeens af :p

Liefs

2. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    haha ja die discussie is hier al eens eerder voorbij gekomen.
    Ik niet expres zeg maar.

Wat helpt is je even terug trekken en dan een tijdje op je linkerzij aan liggen. Dan kan je vaak wel wat gas kwijt.. ;)

Verder opletten met wat je eet. Google maar eens waar je een opgezette buik van kan krijgen. Als je even in de gaten houdt wat je eet helpt dat het misschien voorkomen

3. Belle22

Belle22 Bekend lid

22 jan 2015
    653
    210
    43
    Vrouw
    Bedankt voor je reactie!

Gek he! Ik durf het ook niet soms laat ik perongeluk en dan schaam ik me echt zo erg haha .

Me vriend is nu even weg dus ik lig gauw even op m'n linkerzijde hahaha hoopt dat t een beetje helpt..
    Ik ga indd ook maar eens Google kijken ? Bedankt!

4. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.291
    113
    Nederland
    Brood en vet eten is bij mij de boosdoener van rommelige darmen. Ik probeer dit echt zoveel mogelijk te vermijden. Verder zou ik scheten echt niet gaan ophouden.

Ik laat ze gewoon waar mijn man bij is. Ophouden doe ik echt niet dan sta ik uit eindelijk krom van de buikpijn.

5. kaaskroketje

kaaskroketje Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.189
    491
    83
    Vrouw
    in heaven <3
    Ik zeg maar liever een scheetje voor iedereen dan buikpijn voor mij alleen ,...

Nee seriues ik laat echt windjes waar men man bij is hoor zeker na al die bevallingen ;) idd op je linkerzij en benen wat opgetrokken kan helpen , vet eten is idd een boosdoener en zo zijn er nog veel dingen google maar eens ;)

6. MoniekJ

MoniekJ Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.719
    0
    0
    HBO-B biomedisch laboratoriumonderzoek.
    Tilburg
    Niet expres.wel per ongeluk.

Maar nu met de zwangerschap laat ik elk windje gaan dat ik voel aankomen. Heb gasvorming door de hormonen en hele dag misselijk. Dus kan een opgezette buik niet hebben.

Gooi alle remmen los als je op het toilet zit ;) daar is die juist voor bedoelt.

7. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Pff. hier hetzelfde probleem. Al lijk ik wel 9 maanden zwanger...
    Buik hard, voelt alsof er een steen in me maag zit.

Ik had al een beetje gegoogeld.
    - broodprodukten
    - te snel eten
    - lactose allergie
    - prikkelbare darm
    Vrees dat het een combinatie van alles is.

Scheetjes waarbij ml bij is.. Helaas wel.. Ophouden is niet te doen.
    Enne thuis is thuis.

8. blondie21

blondie21 Bekend lid

15 mrt 2015
    611
    0
    0
    turkije
    Jahoor wij laten scheetjes bij elkaar en doen de grote boodschap met de deur open :)
    Laat liever een enorme wind dan dat ik lig te verkrampen van de pijn door het gas.
    Het is natuurlijk en iedereen doet het dus waarom inhouden

9. Veerlev

Veerlev Actief lid

2 aug 2012
    471
    85
    28
    NULL
    Brabant
    Laatst een echo gehad van de darmen waarbij ik 24u van te voren geen: prei, uit, koolsoorten, peulvruchten en koolzuurhoudende dranken mocht drinken en eten. Deze producten zorgen voor gasvorming.
    Broodproducten wist ik niet maar verklaard wel een hoop bij mij ;). Ik word nu getest op lactose intolerantie e.d.

Deel Deze Pagina