hallo, ik heb pas een zijslaper gekocht omdat Estelle een voorkeurshouding heeft. Maar als ik haar (op haar zij) in de zijslaper leg, krijgt ze het in haar slaap voor elkaar om zich op haar rug te draaien, zich een paar cm naar boven te worstelen zodat haar hoofd boven de zijslaper utkomt en haar hoofd weer naar "de verkeerde" kant te draaien. Helaas heb ik het bonnetje en de verpakking niet meer dus ik kan het niet meer terugbrengen. wat is jullie ervaring met de zijslaper? Is het echt zo'n waardeloos ding of heb ik gewoon een eigenwijs kindje?
Ik heb Milan ook een hele tijd tussen de zijslaper gehad. Milan presteerde het ook om zich toch op z'n rug te draaien, of dat hij helemaal omgedraaid lag. Maar het grootste gedeelte van de tijd lag hij prima er tussen. Ons is die heel goed bevallen en Milans hoofdje is heel mooi geworden
Ik gebruikte de zijslaper ook als Iman krampjes had, op haar zij kon ze dan meestal wel slapen. Een enkele keer lag ze ook op haar rug, maar meestal lag ze goed!
Ik denk dat je een eigenwijs kindje hebt, hihi. Jasper bleef er goed in liggen, maar goed weet niet hoe de eravringen van anderen zijn.
Onze dochter heeft ook een voorkeurshouding en haar hoofdje is al scheef afgeplat. Ik denk dat ik ook maar een zijslaper ga aanschaffen. Duur zijn ze niet en het lijkt mij een goede oplossing. Ik hoop alleen wel dat ze zich er niet uit weet te worstelen zoals jouw dochter.
Ik heb hem bij een baby speciaalzaak gekocht. Prenatal bijvoorbeeld verkoopt hem niet, dus je zult het toch bij een speciaalzaak moeten zoeken denk ik.
Ook mijn zoontje had een scheef hoofdje en bij hem deden we een handdoek rol achter hem en voor hem ging erg goed. Ook daarbij ging hij naar kinderfyscho en nu is alles goed.
Ik gebruik die zijslaper ook voor Jaime omdat ze een voorkeurshouding naar rechts heeft. Een ideaal ding vind ik het. Overdag gaat ze in de zijslaper en 's nachts mag ze zelf weten hoe ze ligt.
Kaylee draaide gewoon door naar haar buik, in de zijslaper... Ding is gelijk de deur uit gegooid hier.
3 maanden of zo... en ze kon nog helemaal niet rollen, ze kon pas zelf rollen met zes maanden. Ik heb ff gekeken, met 3 mnd woog ze 4.5 kg en was ze 56 cm... misschien was ze er gewoon te dun voor? Ik weet iig dat ik m nooit meer in huis hoef te hebben
bij sem werkte dat ding ook niet, hij wist zich eruit te wurmen. Ook een opgerolde handdoek had geen zin, die trapte hij weg. Ook hier een afgeplat hoofdje, sem moet 19 januari voor het laten opmeten van een helmpje. Weet nu zodra ik zie dat de kleine naar 1 kant kijkt, meer oefeningen ga doen en er voor zorgt dat de kleine om en om wordt gelegt. Deed dat ook in het begin tot ongeveer 5 weken en daarna had het geen zin want hij rolde om op zijn rug, met of zonder handdoek of steun! Ik ga gelijk met zo zijslaper beginnen als ze heel klein zijn, met sem ben ik iets te laat begonnen en nu helaas een helmpje!