vriendin van die heel graag zwanger wil worden heeft vandaag een zwangerschapstest gedaan... van de DA Ik heb er zelf geen ervaringen mee omdat ik vroeger altijd testte met kruidvat test. Volgens haar kwam er meteen met doorlopen een streepje te staan. Na 4min stond er een heel licht streepje en opeens was de streep weg. Iemand ervaring met die testen? Ik heb haar al geadviseerd om morgen een zwangerschapstest te halen van het kruidvat. Ze stuurde deze foto:l Wat denken jullie?
Staan wel dicht op elkaar inderdaad. Zelf geen ervaring met DA zwangerschapstesten. Wist niet eens dat DA nog bestond. Ik zie wel 2 streepjes dus hij zou best eens positief kunnen zijn. Misschien toch even KV zwangerschapstest doen.
Dit komt doordat de vloeistof heel langzaam is doorgelopen tijdens de afleestijd. Dan lijkt er een streep te staan, maar als je dan aan het einde vd afleestijd kijkt, is de zwangerschapstest weer negatief. In de meeste gevallen is zo'n test helaas een negatief resultaat.
Ik heb DA zwangerschapstesten gehad. De strepen moeten helaas verder van elkaar afstaan. Ik heb nu geen foto van mijn testen. Dit is geen positieve zwangerschapstest. Hoop voor haar fat ze die snel wel zal hebben.
Ze heeft gisteren ochtend getest met kruidvat 2 voor 5 Daar was niks op te zien. In de middag heeft ze weer getest maar ook hier was weinig op te zien. Later op de dag stuurde ze me een foto dat er opeens een streepje te zien was...na afleestijd dus. Ik denk zelf dat dit een indroger is aangezien hij na de afleestijd is afgelezen.