omdat het vorige topic gesloten is waar ook andere donors en wensouders zaten. Open ik een nieuwe zodat de mensen zoals iengiemoppie jufzwelgke ikdus en dees en ik toch met elkaar in contact kunnen blijven en andere wensouders donors kunnen vinden.
Jaaaaaaaa maar dat is nog 8 weken dus dan heb ik er wel 20 kilo af denk ik. Misschien kunnen we dan al snel beginnen of wachten we eerst tot ik meer afgevallen ben. In ieder geval kunnen dan wel alvast de onderzoeken starten
Oeps.......gevonden. Helaas kon ik geen reactie meer geven op het andere forum...... Maar ehh, ben niet genoemd, maar wil wel graag mee op dit forum Ben zo vrij om mezelf weer bij jullie aan te sluiten. Liefs, Yvette
Heey Yvette, nu de rest nog die het vinden moet. Hoop voor je dat het gesprek in Geertgen mee zal vallen
Hoi Ikdus, Ben blij dat we via dit forum doorgaan Het gesprek is al aardig snel.....de tijd gaat ook zo snel....... Ben echt benieuwd of ze mee willen gaan in de eiceldonatie? Liefs, Yvette
Jaa Dees, tis gelukt hhahaha. Yvette, ik ben ook benieuwd. Hoe oud was je ookalweer? Want ze hebben in t geertgen een limiet tot 40 jaar ofzo. Zou zonde zijn dat je er voor niets heen gaat.
Hoi Ikdus, Ik ben 41 jaar. In het ziekenhuis waar ik de 2 IVF's heb gehad heb ik al groen licht gekregen voor een 3e poging. Deze moet evt. vóór juni a.s. worden uitgevoerd ( dan wordt ik 42 jaar) IVF wordt in Nederland uitgevoerd tot 42 jaar..indien het z'huis deze poging nog genoeg kansen geeft..... eiceldonatie wordt tot een hogere leeftijd uitgevoerd. Volgens mij in Spanje wel tot 50 jaar. Hoeveel dit is bij Geertgen? Ik kan het nergens vinden op de site Geertgen heeft al mijn med. gegevens al en ik ga ervan uit dat ze dit dan hadden verteld toen ik een afspraak maakte en allerlei persoonlijke gegevens moet geven? Het is zowieso niet echt zonde want ik vind het prettig om met een neutrale arts mijnsituatie te bekijken en dan een keuze te maken Liefs, Yvette
@ Yvette jij hoort ook bij dit topic! ik wist niet alle namen uit me hoofd merk nu net dat ik mineut ook ben vergeten zo kan iedereen toch nog de verhalen bij houden
nee volgens mij niet volgens mij was ze meer uitgekeken daar omdat ze niet zo aardig waren. Maar anders moet je dr ff pben ze is vandaag nog online geweest en misschien dat ze morgen nog online komt
ik vond dit terug mamabeer: Dus Yvette, als ik jou was zou ik er voor de zekerheid nog achteraan bellen. Ach wie weet is het niet eens meer nodig omdat je zwanger bent *hoopt en duimt* ( of hebben jullie de twee eitjes niet benut )
Oee dus als jullie op die vriendin moesten wachten hadden jullie een beetje haast er achteraan moeten zetten Ik heb een berichtje achter gelaten in 't vlinder topic