Hoi Wie gebruikt er de pil yasmin? Ik slik hem nu 2 weken en verga van de pijn aan de zijkant van mijn borsten. Ik heb hem voordat ik zwanger wilde worden ook geslikt (eerst de microgynon..die heet nu anders weet ik. Was toen geen succes en nu weer niet. Dus maar weer over op de trombose pil zoals hij wel eens genoemd wordt) <Maar die pijn heb ik nooit eerder gehad. (ja toen ik zwanger was) Hebben jullie dit ook gehad? Ging het over. Zit nu al te denken te stoppen.
huh was dat? deze Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.ennislaw.com/images/yasmin-box-blister.jpg
Voordat ik stopte met de pil, slikte ik ook de yasmin! had dus ook altijd heel veel last aan de zijkant van me borsten!! Behoorlijk klote om zo maar ff te zeggen!! Maar ik slikte daarvoor de diane, en daarvan had ik bijna dagelijks migraine.. dus dan was de keuze voor mij snel gemaakt
Ik slikte ook Yasmin (ben net gestopt) en moet zeggen dat ik ook altijd last heb aan de zijkant van mijn borsten. Nou heb ik dit nog nooit aan de pil gelinkt, dus heb geen idee of het daar vandaan komt! Zal het eens in de gaten houden of het nu minder wordt nu ik gestopt ben..
ik heb zitten googelen en veel mensen zeggen het. Maar het is niet te harden. Me dochter is nogal een klimaap en ik verga van de pijn als ik weer als speeltoestel wordt gebruik.
Hi.. ik slik ook de yasmin en heb ook net een onderwerp geplaatst over mega zere borsten. Alleen bij mij is het aan de boven kant en is het heel hard.