Hoe vaak worden jullie ongesteld tijdens volledige bv? Is het een constante cyclus of zit er veel verschil tussen? Ik ben 1x ongi geworden maar dit kwam doordat ik gestopt was met de pil. Wanneer kan ik mijn volgende menstruatie verwachten?
Ik werd met volledige bv pas na 13 maanden weer ongesteld omdat ik toen aan het afbouwen was. Ik gaf toen zelfs nog maar 3 a 4 voedingen per dag...
Ik was ook na 6 weken alweer ongesteld, maar mijn beste vriendin die voorheen altijd heel regelmatig was heeft tijdens de BV 8 maanden moeten wachten op haar menstruatie. Ieder lijf werkt kennelijk weer anders.
Mijn dochtertje is nu 5 maanden en ben ook nog niet ongesteld, bij mijn eerste duurde het 7 maanden. Maar ik ben ook altijd erg onregelmatig ongesteld, tussen mijn 2 zwangerschappen in is dit niet regelmatig geweest. (Zat een jaar tussen)
De eerste 21 maanden had ik geen cyclus, toen voelde ik mijn eisprong en twee weken later had ik een menstruatie. Alles was meteen daarna regelmatig. Bij tweede precies zo.
Bij het afbouwen van de borstvoeding.. En in plaats van een cyclus van 50 of soms 60 dagen... kreeg ik na mijn eerste kindje, mijn menstruatie netjes om de 30 dagen. Nooit meer onregelmatig geweest nadien
pas na 13 maanden toen ik nog op 1 a 2 voedingen per dag zat.. Wel gelijk weer heel regelmatig (nouja, 2x en toen zwanger )
Bij Aiden met 8 maanden gestopt met de borstvoeding. Na een maand werd ik toen weer (regelmatig) ongesteld. Finley krijgt ook nog steeds bijna volledig borstvoeding, ook 's nachts. Tot op heden nog niet ongesteld geweest. Het schijnt trouwens ook wel uit te maken of je 's nachts ook nog voedt of niet. Ik verwacht nu ook pas weer ongesteld te worden als ik volledig gestopt ben.
Bij 11 maanden begon mijn cyclus weer, toen mijn dochter ging doorslapen en nog maar 3-4 voedingen per dag kreeg. Sindsdien netjes regelmatig om de 27-30 dagen en nog steeds bv bij 16 maanden
Mja dat gaat dan ook weer niet altijd op, met zeven maanden gaf ik nog steeds acht voedingen per dag (ook 's nachts dus) maar ik was "mooi" na drie maanden weer ongesteld. :/