Durf nog niet blij te zijn.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Heidy, 7 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Heidy

Heidy Lid

15 jul 2006
    85
    0
    0
    Hallo Allemaal

Hier even mijn verhaal...In juli heb ik 3 dagen voor mijn NOD positief getest (3x)..op mijn NOD dag gewoon ongesteld geworden..weet dat je eigenlijk niet voor je NOD moet testen om dit soort teleurstellingen te voorkomen maar ja kon het echt niet laten ..
    Altijd heb ik een cycles van 24 dagen alleen vorige maand was dat 28 dagen...mijn eisprong was deze maand ook 2 dagen later (gebruik al een hele tijd Persona)...2 dagen geleden (dag 24) kreeg ik de testen van hier in huis en kon het weer niet laten om even een test te doen..wist ook wel dat het veel te vroeg was (als je er toch 6 heb kun je er wel 1 verspillen toch :( ) dus ik nergens vanuit gegaan getest en ja hoor 2 streepjes..was helemaal verbaasd..had het echt niet verwacht....
    Zondag is pas dag 28! Het rare is dat ik niet echt blij durf te zijn omdat ik vrees dat ik zondag gewoon ongesteld ga worden...aan de ene kant voel ik me zo dom dat ik weer getest heb en aan de andere kant toch wel blij ,nu weet ik wel dat het bevruchten weer gelukt is...nu nog het vasthouden.

Herkennen jullie dit?

Pendel Sonja...>>>> Augustus! Klopt dus!

Liefs Heidy

2. avalon1972

avalon1972 Bekend lid

13 jul 2006
    590
    0
    0
    Medewerkster Afd. Administratie/Inkoop
    Culemborg
    Hoi Heidy

:sunny: :sunny: :sunny: GEFELICITEERD :sunny: :sunny: :sunny:

Een streep is een streep en als je 2 strepen hebt, ben je zwanger. Ik snap dat je bang bent om Zondag ongesteld te worden, maar feit is dat je nu Zwanger bent.

Het komt vast goed. Ga er lekker van genieten. En laat je anders na het weekend even testen bij de huisarts. Als Hij/Zij het bevestigd, kun je eindelijk blij worden.

Wat een leuk nieuwtje zeg.

Groetjes,

Marianne

3. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    oeh dat is spannend idd...

gewoon even afwachten hoor...ik hoop en duim voor je dat het goed blijft gaan...

Gezien je vorige ervaring durf ik je nog niet te feliciteren...

4. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    @Avalon: een streep voor je NOD wil niet altijd zeggen dat je zwanger bent hoor, het kan ook dat het met de innesteling mis is gegaan, precies zoals het eerder met Heidy is gebeurd.

@Heidy: Ik kan me heel goed voorstellen dat je nu toch niet blij durft te zijn, er zit helaas niks anders op dan afwachten. Maar misschien weerhoudt jouw verhaal weer andere meiden om voor NOD te testen om zo teleurstellingen te voorkomen. Heel veel succes met wachten en ik hoop dat het deze keer wel goed zit! Ik hoop je iig na het weekend definitief te kunnen feliciteren :D

5. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Jeetje meis...wat spannend zeg.... :D
    Toch maar even afwachten voor de zekerheid?

6. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Wat spannend. Ik hoop dat het bevruchte eitje zicg goed heeft in kunnen nestelen en lekker blijft zitten.
    Succes de komdende dagen.
    Groetjes OLga

7. Heidy

Heidy Lid

15 jul 2006
    85
    0
    0
    Hallo Allemaal

Bedankt voor jullie lieve reactie.s...
    Het is inderdaad afwachten...heb wel al 2 weken vitamine e en b geslikt en magnesium..schijnt daar goed voor te zijn dus hoop het maar..

Jullie ook allemaal veel succes toegewenst...en Sandrak voor jou ook spannend zo te zien :)

Ik hou jullie nog wel op de hoogte...vind dit een leuke

Liefs Heidy

8. Heidy

Heidy Lid

15 jul 2006
    85
    0
    0
    site moest er achter haha

9. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    heidy..kan je er geen foto van plaatsen.......??? :)

10. Heidy

Heidy Lid

15 jul 2006
    85
    0
    0
    Ik heb geprobeerd een foto te maken...snap niet hoe andere van die mooie duidelijke foto krijgen...mij lukt dat dus niet -:(
    Dus sorry voor de onduidelijkheid maar als je goed kijkt kun je wel wat zien...
    Nu nog uitvogelen hoe ik hem hier erop krijg..

11. Heidy

Heidy Lid

15 jul 2006
    85
    0
    0
    Hulp gevraagd...! Ik weet niet hoe ik dat moet doen.......................!

12. Niet meer actief

hoi
    spannend zeg
    ik hoop dat je zwanger bent voor je
    succes
    ps wanneer ga je weer testen?

13. Heidy

Heidy Lid

15 jul 2006
    85
    0
    0
    Ik heb vandaag weer getest...nog positief maar moet zondag en maandag afwachten..
    Ik snap nu hoe ik een foto in me album plaats maar deze is te groot..hoe verklein ik hem haha

14. Nemo

Nemo Niet meer actief

Je kan je foto verkleinen in paint. Je doet dan openen met paint. In paint: afbeeldingen. Dan uittrekken/hellen als je van die 100 %, 25% (bij uitrekken) maakt komt het wel goed.

Ik hoop dat die ongi gewoon wegblijft !

15. Heidy

Heidy Lid

15 jul 2006
    85
    0
    0
    Hallo Allemaal

Me pc was gecrashd maar hier ben ik weer...
    Vandaag niet ongi geworden...getest en weer een positieve test..nu was de 2e streep bijna net zo donker als de teststreep...ik ben nog wel erg onzeker maar ik ben ZWANGER!!

Hebben mijn voorbereidingen van deze maand toch geholpen haha...vind het nog wel raar hoor..

Liefs Heidy

16. Heidy

Heidy Lid

15 jul 2006
    85
    0
    0
    Waarom doet me banner het niet meer :(

17. Heidy

Heidy Lid

15 jul 2006
    85
    0
    0
    OK nu wel.....

18. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Super gefeliciteerd meis!!!!! :D

19. Niet meer actief

Gefeliciteerd meid :D

Geniet ervan!!

Groetjes hielkje

20. angel1

angel1 Actief lid

26 jul 2006
    158
    0
    0
    Heidy, GEFELICITEERD!!! Geniet ervan. Volgens mij blijft het onwerkelijk. dat vind ik nu zelfs nog als ik mijn 1 jarige dochter zie rondlopen.. :D

Liefs,
    Angel

Deel Deze Pagina