hoi hoi. ik heb vandaag mijn ovluatie testen gehad. het zijn die strips(met groen). meestal in de beschrijving staat dat je twee gelijke lijnen moet krijgen en als ie lichter is is ie negatief... maar nu stond er achterop het zakje(echt de ovluatie test ) dat als je niks geen strepen ziet is ie verkeerd gedaan. zie je een streep dan is ie negatief en als je twee strepen ziet dan is ie positief ongeacht wat voor kleur...licht of donker... wel handig niet meer kijken is ie wel even donker enzo.. heeft iemand al deze testen gebruikt? ik heb hem via deze site een xxl paket met 25 tester van matecare
zou je even willen checken of er wel ovutest op de gebruiks aanwijzing staat? dit vind ik hier op de site over de testen: http://shop.zwangerschapspagina.nl/lhstrip.php
ok...want de gebruiks aanwijzing op de site zegt gewoon dat het dan negatief is.. even een pb naar Lotte zou ik zeggen.
hihihihi die zijn wel erg klein kan ik niet lezen hoor.. heb je er ook een aparte gebruiksaanwijzing bij gekregen? maar ik geloof je direct hoor meid.. je moet echt even Lotte inlichten!