waar halen jullie babykleren vandaan??

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Sila24, 30 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sila24

Sila24 Niet meer actief

#1 Sila24, 30 mei 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 mei 2011
    ik wil graag zo goedkoop mogelijk veel kleertjes halen dus vandaar dat ik dit vraag. Ik heb vandaag bijv. 3 broekjes van 4 euro per stuk gekocht maat 56 is dat goedkoop???? bij prenatal zijn ze nog duurder en owja tweedehands wil ik niet

2. MelanieL29

MelanieL29 Bekend lid

9 aug 2006
    803
    0
    0
    Kijk eens bij Wibra

3. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    bij de hema heb je goedkope broekjes en zeeman (1,95)
    Tja wat de kwaliteit betreft zie je het wel hoor, hema broekjes zijn snel pluizig. terwijl broekjes van Noppies, s&d le chic, ikks, gymp veel langer mooi blijven.

4. Sila24

Sila24 Niet meer actief

bij onze wibra hebben ze haast geen babyspul

5. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ja kwaliteit van merkspul is veel beter idd,alleen ik vind het zonde om veel geld uit te geven terwijl hij het waarschijnlijk maar kort gaat dragen, groeit er zo uit dus vandaar

6. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Zeeman heeft ook wel kinderkleding..
    Maar onze wibra heeft meer.. Wat apart.. Misschien verschilt het per filiaal.

Merk is inderdaad wel beter van kwaliteit. Maar als je kleertjes koopt van maat 50, 50/56, 56, hoe lang dragen ze die kleertjes dan? Hoe belangrijk is de kwaliteit dan??
    De grotere maten vind ik dan belangrijker qua kwaliteit.

7. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ja precies dat bedoel ik dus ook:)

8. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Onze meid droeg meestal kleertjes van Zeeman, Hema, Bentex, Hans Textiel, Wibra. Genoeg leuke kleertjes te krijgen! De kwaliteit is wel minder, maar goed... zo lang dragen ze het toch niet. Als je erom denkt dat je het niet te heet wast en niet in de droger doet, dan is het wel mooi te houden.

9. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Bij de primark?? ik weet niet of je in de buurt van R'dam woont?

10. Sila24

Sila24 Niet meer actief

nee helaas dat is 2 uur rijden voor ons

11. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Vaak hebben ze op die zomer markten ook vaak leuke stands met erg leuke kinderkleding alleen babykleding is er dan weer wienig vaak.

Zeeman,hans textiel,terstall,vögele (vooral de opruiming is daar nog weleens leuk),wibra,hema,H&M,C&A was het hier vaak.

H&M en C&A hebben ook hele leuke kleding die niet zo duur is

12. Bri

Bri Niet meer actief

Hema heeft leuke kleertjes in een heel behoorlijke kwaliteit. Alleen de maten kloppen niet altijd; zo heb ik van 't weekend nog een overgooiertje voor m'n dochter gekocht maat 86/92 en het valt te klein! (ze is nog niet eens 80 cm en niet dik of zo...)
    Ze hebben ook een fijne supersoft lijn voor pasgeborenen.
    Verder heeft C&A wel leuke kleertjes voor weinig geld.

13. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    kijk eens op kleertjes.com geloof ik.. daar heb je heel vaak super goedkoop merkspul..

14. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    :$:$:$:$:$ Goedkoop?????:(

15. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Zeeman, Wibra, Hans Textiel?, Hema, kruidvat heeft ook vanalles. Ook babydump en Prenatal hebben eigenmerk en geregeld uitverkoop en dan kost het ook niet veel.

Zelf koop ik regelmatig via marktplaats. Nieuw of zo goed als nieuw en dan heb je voor hetzelfde geld als een hema kleertje merkkleding :)

16. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    hier ook vooral zeeman, wibra etc. En de uitverkooprekken ;)

17. Rosado

Rosado Niet meer actief

Nou kleertjes.com is echt niet goedkoop hoor, ze hebben nu toevallig 30% korting, maar anders betaal je gewoon de gewone prijs.

Alle goedkope winkels zijn volgens mij al wel genoemd (Hema, Zeeman, Wibra, C&A). Ik koop ook wel eens goedkoop merkkleding op Welkom bij Outlet Procent! | Outlet Procent.

18. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    Hema! niet al te duur en wél goede kwaliteit! (wat ik bij die andere 'goedkopere' winkels vaak mis)
    er zijn ook outlet-websites maar daar moet je dan maar net iets tussenzien..deze bijv. Outlet Babykleding | Outlet Procent

19. Yotsuba

Yotsuba Fanatiek lid

22 jul 2009
    1.980
    0
    0
    Dispuutbehandelaar
    Omgeving Utrecht
    Ik heb veel bij de Hema gehaald, maar ook V&D heeft best aardige dingen voor weinig af en toe.
    Vooral de basic kleerjes zijn best goed te doen (2 babyleggings voor 7 euro bijvoorbeeld)
    Dat vind ik nog wel redelijk in elk geval :)

Wibra moet je ook nog wel eens kijken hoor, zijn ook niet altijd goedkoop :)

20. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    In de uitverkoop scoren.. dat scheelt nogal! ;) rond juli en december/januari.

Deel Deze Pagina