Nee je denkt niet krom, tuurlijk helpt het niet bij afvallen Je zal misschien net even wat sneller volzitten dan na het eten van een gebakje of een koekje, door de hogere hoeveelheid eiwitten, maar het zal niet een wereld van verschil maken. Er zijn genoeg gezondere alternatieven voor tussendoortjes, die ook eiwitrijk zijn.
Ik heb ze een tijd gegeten. Ik vond ze wel lekker, want het is vooral veel chocolade en dan is het altijd goed. Ik nam wel maar een halve, want een hele had teveel calorieën. Je eet ze niet makkelijk weg, want de bodem is wat taai. Dat vond ik minder lekker, maar daardoor vulde het wel goed. Als je ze een paar seconden in de magnetron doet, zijn ze nog lekkerder. Ik vind het tot nu toe wel de lekkerste eiwitreep die ik heb gegeten. Verder kun je ermee afvallen, maar je kunt er ook mee aankomen. Dat ligt nu eenmaal aan het aantal calorieën dat je eet en niet aan een product. Ik ben overigens wel gestopt met de fitpiggy's, omdat ik minder geraffineerde suikers binnen wilde krijgen. Bij mij hielden ze juist m'n drang naar suikers in stand en daar wilde ik vanaf.