Pff, slopend zeg. Hopelijk komt je sowieso tot de 24 weken grens, en als het even kan nog veeeeeel verder. Succes!
ik voel al wat minder contracties dus dat is positief maar ik moet in het ziekenhuis blijven platliggen tot 24 weken ik heb hier verdriet van en heb echt het gevoel dat ik men dochter van 3 jaar in de steek laat, ocharm, ik voel me een slechte moeder
Niet schuldig voelen hoor, je doet alles om je kleintje te redden en dat maakt je een heel goede moeder. Maar ik kan me voorstellen dat je verdrietig bent. Heel veel sterkte, en mijn duimen draaien voor je.
Een slechte moeder ben je helemaal niet. Jij doet op dit moment heel erg je best voor je wondertje wat in jouw buik groeit dus net wat Sandra zegt dat maakt je tot een goede moeder. Maar ik snap je helemaal dat je je schuldig voelt tegen over je dochter. Het is voor haar ook vreemd dat mama nu in het ziekenhuis ligt. En dan moet je ook nog iets langer dan drie weken platliggen dus even lekker spelen als ze bij jou is zit er waarschijnlijk ook niet in. Ik wens je vannacht heel veel sterkte en hoop dat de buik rustig blijft.
He kozijntje ik kan het niet vergelijken met jou. Maar toen mijn zoontje 10,5 week op de aardbol stond werd ik ook opgenomen in zh en ben ook een paar dagen niet thuis geweest. Maar wat is beter voor jou en je uk in de buik en je kleine meid thuis. Dat uiteindelijk zij een gezond broertje of zusje krijgt en jullie een gezonde beeb. Heel veel sterkte dikke knuf xx Joyce
ik weet dat het het beste is voor ons allemaal, maar de praktijk is gewoon moeilijk heb echt vreselijke huilbuien maar dat zal er wel bijhoren zeker, ik probeer me wat op te trekken aan het feit dat ons kleintje er nu al zeker tot de 24 weken blijft zitten want mss als ik naar huis was dat ik de signalen van de weeën niet goed inschat en dat er pas te laat ingegrepen kan worden en nu ben ik hier en kunnen ze onmiddellijk ingrijpen waardoor je ook wel terug wat rust vind tov de spanning dat je thuis kan voelen zoals oei begint het weer? wat nu? als jullie mij begrijpen
Ik snap hem. En zeker is het moeilijk ik heb maar heel even in het ziekenhuis hoeven liggen en ik miste mijn zoontje van 10 weken toen ook heel erg en heb er ook een traantje om moeten laten. Maar je meissie zal ook al wat ouder zijn en dan kan het ook wel uitgelegd worden min of meer. Dus dat is wel fijn. Doe rustig aan en laat je lekker verzorgen en vertroetelen door je dochter en man enz. xxx Joyce
Kan me goed voorstellen dat het heel zwaar is maar je bent echt geen slechte moeder je bent je wondertje aan hwet redden je kunt niet anders! Ik hoop dat de weken toch een beetje snel gaan voor je gevoel en dat je snel thuis bij je dochter kunt zijn en daar de zwangerschap zo lang mogelijk kunt uitdragen!
Nog 13 dagen meid en dan ben je alweer 24 weken. We duimen dat je buik nog een paar weken rustig blijft.
jeetje meis... wat sneu! je bent in elk geval in goede handen en ik duim heel hard mee dat je kleintje nog lang blijft zitten!
gisteren een hele slechte dag gehad maar vandaag alweer wat beter... ben blij, want als je zo'n minder dagje hebt met veel harde buiken heb je direct weer schrik... maar we blijven positief denken, we zijn nu al zo ver en we gaan nog verder geraken! verder probeer ik hier men onzekerheid op te vullen door zekerheid te zoeken, daarmee bedoel ik, ik vraag constant aan de dokters wat men kansen zijn, of dat ik men zwangerschap ga uit doen of dat ik veeeeel te vroeg ga bevallen maar ja niemand weet daar het antwoord op... al probeer ik een antwoord te zoeken die onzekerheid is echt verschrikkelijk voor mij om mee om te gaan je staat echt machteloos
Dat je van niemand een beetje meer zekerheid kan krijgen is het ergste, zo slopend... Hopelijk blijft het nu weer rustig. Gister dus veel harde buiken en allemaal pijnlijk? Hoe vaak heb je die dan? Maar dat zijn geen weeen/contracties net als vorige week toch, of wel?
Lijkt me ook supermoeilijk als je daar ligt, het enige wat je kan doen is daar blijven liggen. Hopelijk krijg je snel een beetje duidelijkheid. Nog anderhalve week en dan heb je de 24 weken bereikt, dat is wel een mijlpaal toch? Hopelijk blijft je kleintje nog lang bij je zitten, mijn duimen draaien voor je. Sterkte!
@loki ik noem het harde buiken omdat ze niets doen, ze zijn pijnlijk maar het verschil met echte contracties zoals bij men opname voel ik wel duidelijk ja nog anderhalve week en dan 24 weken! waren we al maar daar ( maar zolang lijkt het ook al ni meer hé )
He koszijntje hoe gaat het nu? Ik zie dat je inmiddels al 23w 2d bent nog maar 5 dagen en je zit op de eerste mijlpaal. xxx Joyce sterkte nog
ja al 23w2dagen ben zo blij , het begint erop te lijken hé ik ben benieuwd hoe het verder zal gaan... straks ga ik nog ovetijd 8)
wow, wat goed dat je nog steeds zwanger bent. Hopelijk blijft je kleintje veel langer zitten dan 24 weken hoor meis (ik weet dat je aan het aftellen bent). Hoe langer, hoe meer overlevingskansen en hoe minder kans je hebt op gevolgen op de lange termijn! Wil even zeggen dat ik je echt een kanjer vind! Knuffel, Banjabes
ze hebben juist komen vertellen dat ik tot minstens 26/02 hier in het ziekenhuis moet blijven en dat er dan terug gaat besproken worden hoe verder... op 25 weken krijg ik normaal longrijping en rondleiding op neonatologie lijkt nog zooooo ver weg 26/02! maar alles voor ons kindje hé... dank jullie meiden voor al jullie steun, doet me echt goed