Nog niet naar je meisje dus maar dit lijkt me wel een stuk veiliger... Ik hoop van harte dat de tijd een beetje snel gaat. Heel de dag wat tv kijken en internetten zeker?
Kozijntje laat je maar lekker verzorgen en zo wordt je kleine uk in de buik nog groot met al die rust des te groter en sterker wordt het. Succes. xxx JOyce
Pfff zit je verhaal met spanning te lezen! Wat moet dit slopend voor je zijn! Hoe gaat het nu met je dochtertje nu je weg bent? Lukt het thuis allemaal? En komt ze vaak bij je langs? Wil je alleen even heel veel positiviteit voor jou & je gezin wensen en ik duim voor je dat je ukje nog lekker flink wat weken blijft zitten!!
Dat zullen wel hele lange weken lijken, ik hoop dat je ze een beetje gevuld krijgt. Veel sterkte en hopelijk blijft de kleine nog lang zitten!
Je houd het goed vol tkonzijntje, je kunt trots zijn op jezelf Nog 11 dagen en dan krijg je de longrijping alweer. We duimen hier gewoon door dat je het nog heel lang vol mag houden. Hoe gaat het met je meisje. Kan ze wat aan de situatie wennen.
Hoe gaat het nu met jou? Ik zag dat je al een paar dagen niet op zp hebt gezeten. Hopelijk geen slecht nieuws
van hieruit geen slecht nieuws meiden, VANDAAG 24 weken!!!!! vreugdedansje!!! het is de voorbije dagen druk geweest, ons meisje was dinsdag in school van muurtje gesprongen... dus paniek... maar alleen haar kin hebben ze moeten toeplakken... woensdag had ze een oorontsteking... donderdag kreeg ze de griep erbij ( braken en diarree)... en de mama dat er ni bij kon zijn om haar te troosten... mijne man dat geen sociaal verlof kreeg... dus moest er iemand doodvreemd op haar gaan letten vond het heel erg want een kind dat ziek is wil toch vooral zen mama hé... voelde me er slecht door...van hieruit ( hte ziekenhuis) kan ik niks doen voor haar maar we zijn de week doorgekomen en de 24 weken gehaald gisteren was het weer moeilijke dag, veel contracties , veel pijn, had weer schrik maar rond 22 uur gisterenaav is het weggetrokken we zijn weer is opgelucht maar daaraan zie je hoe snel het terug kan beginnen...
Wat fijn wat van je te horen! En een vreugdedansje voor jou!! Krijg je nu ook al longrijping toegediend? Wat heftig van je meisje zeg, jeetje wat zal je je machteloos gevoeld hebben pffff... En je man die dan geen verlof kreeg, bah! Zelf in zo'n situatie gezeten (niet zo vroeg als jij hoor) en geeft zoveel stress als er dan nog tegengewerkt wordt vanuit zijn werkgever... Hoe is het nu met je dochter? Bijgekomen van een heftige week? En hoe trek jij het nog? Bekijken ze het echt nog per dag? Hou nog maar heeeeeeel veel weekjes vol !!
JOEHOE 24 weken, Goed gedaan meid. Jammer dat je zo'n heftige week achter de rug hebt. Vooral dat machteloos gevoel lijkt me verschrikkelijk. Nu nog 7 dagen en dan mag je beginnen met de longrijping toch?
Wat fijn dat je de 24 weken gehaald hebt maar wat vervelend dat je toch weer weeen had gisteren! Tsjee en wat sneu van je meisje, dat kan je er dan echt even niet bij hebben! Hopelijk red je het nog even zo!
ze bekijken het hier dag per dag, om de 2 dagen bloedname, urinestaal en vaginale wisser omdat bij de laatste cervix controle er een kleine opening was vanbinnen (miniem) , ze hebben schrik voor infecties wat ik nu echt wel kan missen want dit geeft meer contracties
hier alles goed, morgen 25 weken goed hé de longrijping heb ik ondertussen achter de rug, gisteren laatste spuitje gehad ik had normaal afspraak om men geboortelijst te gaan maken morgen maar ik mag niet weg hier in het ziekenhuis zelfs al is het maar voor bv. 2 uurtjes al denk ik dat ik nog lang niet weg mag hier we hadden papieren moeten laten invullen voor de verzekering en daar staat op voorziene opname duur : 8/4 dan ben ik 32 weken... men dochter is jarig 24/3 zolang pf ik hoop dat dit maar een voorspelling is maar krijg toch stilletjes aan schrik dat het gewoon de realiteit gaat worden
Wat een top nieuws dat je bijna 25 weken bent, iedere week telt! Maar wat een heftig vooruitzicht zeg....pfff dat zal je ongetwijfeld aanvliegen. En wat lijkt dat dan nog ver he? Moet je de hele dag plat liggen? Het is gelukkig voor een goed doel, maar wens je heel veel sterkte om hier doorheen te komen! Groetjes Serephina
Hoe is het nu met jou?? Is het allemaal nog vol te houden. Je bent de 26 wk alweer gepasseerd zag ik op je banner.
hey meiden hier ben ik nog is, ondertussen is er veel gebeurd... ik heb mn tweede kuur tractocil erop zitten, maar nu hebben ze een infectie ontdekt in men bloed waarschijnlijk een infectie van de baarmoeder ... waardoor ze vanaf nu nix meer gaan tegenhouden omdat het kind gevaar zou kunnen lopen door er langer in te blijven, het is hier constant wikken en wegen wat is het beste voor de baby sommige dagen steekt de infectie serieus de kop op en dan zijn ze hier bezig van inleiden maar tot nu toe doet de baby het nog super in men buik dus mag em nog even blijven het is hier afwachten wat de infectie gaat doen om dan beslissingen te nemen...
Jeetje meis wat een spanning, maar gelukkig ben je inmiddels al ruim 27 weken. Ik hoop dat de infectie zich nog even koest houdt!