Iemand ervaring met fototaart van de Jumbo ?

Discussie in 'De lounge' gestart door Kaatje85, 18 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen.
    Over twee maanden wordt Elin alweer 1, en ben me een beetje aan het oriënteren qua gebak.

Normaal heb ik die lekkere taart van de Hema, maar sinds kort kan je hier in het dorp ook fototaarten afhalen bij de Jumbo.

Is die qua smaak te vergelijken met die van de Hema ?

2. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Ik zou het niet weten. Wij hadden gister voor mijn dochters verjaardag die van de hema en die was echt super, maar ik neem aan dat die van de jumbo ook lekker zal zijn.

Succes meid!

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja normaal heb ik ook altijd die van de Hema. Maar 30 personen is te veel ( kan ik de helft zelf op eten haha ) en 15 personen weer net te weinig ( + dat ik er voor naar een ander dorp moet rijden ).
    Jumbo heeft een fototaart voor 16 tot 20 personen en zit hier in het dorp.
    maar ja moet hij natuurlijk wel lekker zijn

Nog gefeliciteerd met je dochter trouwens.

4. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Of je pakt er eentje van 15 personen en doe je een ander klein stukje gebak erbij ..Weet je tenminste zeker dat ie lekker is....

Al zal die van de jumbo ook vast lekker zijn ....

5. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Dank je wel meid. Jij ook alvast he;)!

Wij hadden net niet genoeg aan 30, dus hebben we van die kleine tompoucejes erbij genomen. Die zijn ook erg lekker en mensen vonden ze heel grappig, maar als je zegt dat je er helemaal voor naar een ander dorp moet rijden, dan zou ik die van de jumbo gewoon eens proberen. Wie weet is die heel lekker en is het niets dan neem je volgend jaar weer een hemataart.

Maar ik hoop natuurlijk dat iemand ervaring heeft met die taarten. Die je alvast een beetje een advies kan geven.

6. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Ja, ik heb er vorig jaar 2 gehad toen mijn zoontje 1 werd! De foto was heel erg mooi en de taart was erg lekker! het is een slagroomtaart met een lekkere cake en een vulling.. Weet alleen niet meer of dat aardbei of framboos was ;)

Alleen de versiering zeg maar (discoballetjes en confetti) moet je er nog wel zelf op doen..

7. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.293
    0
    36
    Ik heb geen ervaring met de taart van de Hema maar wel met die van Jumbo. Hier is die al twee verjaardagen erg in de smaak gevallen. Er zit ook een zakje bij met confetti, zilveren balletjes en spekjes om hem op te leuken.

8. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Hier ook 2 jaar terug bij de jumob gekocht. Qua smaak prima, maar de hema heeft meer mogelijkheden volgens mij qua foto en bewerking daarvan. Die kleine tompoesjes die worden het hier ook elke keer weer. Errug handig en schattig om te zien.

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Bedankt voor de reacties !
    Ga toch maar voor de Hema. Wilde daar idd voor de kinderen die kleine tompouchen doen,maar zag nu net toen ik een lijstje maakte dat inmiddels veel kinderen al zo oud zijn dat ze ook taart mogen/willen en dan gaat die taart voor 30 personen wel aardig op denk.

Qua meer opties voor bewerken bij de Hema maakt hier niet zoveel uit. Ik maak met psp zelf een fotoplaat in het thema van de uitnodiging en laat die er op drukken.

10. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Ok, zo handig ben ik niet :) dus ik moet het doen met de opties van de hema, hahaha. Alvast een hele fijne verjaardag!

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Dank je wel :)

Deel Deze Pagina