iemand ervaring met galstenen??

Discussie in 'De lounge' gestart door ninien, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Galstenen.

Lang leven de lol not.

Hier zes weken na de geboorte van mijn jongste de eerste aanval. Man ik dacht dat ik dood ging kon niet stil zitten ect ect ect. Missenlijk pijn stond te springen letterlijk.

Naar de hap gegaan die onderzochten me dachten dat het nog van de bevalling was. Ect ect.

Na nog een paar maanden regelmatige aanvallen had eindelijk mijn ha door van he zal ze geen galstenen hebben dag er na echo ect ect ja wel hoor galstenen o ja bloed was hier ook niet goed. Mevrouw gebruikt u drugs:( ik en drugs nee haha drinkt u alcohol geen druppel.

Daarna nog op de wacht lijst van de operatie. Dat was een feest dag echt. Daarna nooit meer last gehad van die vreselijke galaanvallen.

Wel maagklachten heb daar nog steeds medicatie voor.

2. Thanx voor alle reacties!!

Ik dacht dat ik ziek was van een stel nieuwe pillen ;)
    dus naar de huisarts gebeld en uitgelegd die nieuwe pillen , voel ik me ziek door bla bla bla, maar ze hadden ook de uitslag van het bloed, er was geprikt voor de suiker en algemeen bloedbeeld, toen zegt ze je bloed is helemaal niet goed

Ga maar een echo maken, want als ik dit zo hoor zijn het galstenen
    en idd..
    Dus dat was snel genoeg bekend, nu nog eruit met dat ding...maar vrees dat dat nog even gaat duren ;)

Vanaf het telefoontje naar de huisarts over die pillen is het echt bergafaarts gegaan...alles doet zeer.

Maar goed we blijven maar lopen he
    Moet wel want alles gaat door, 2 kinders, huishouden, eten koken
    maar het gaat wel in een heeeel rustig tempo

Deel Deze Pagina